Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش با لبیک به ندای رهبر انقلاب و در همگامی با ملت سربلند اسلامی با حضور ۷۸ درصدی پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه آفرید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "امیر سرلشکر موسوی" در دیدار جمعی از کارکنان ارتش و خانواده ایشان، از حضور پرشور، انقلابی و آگاهانه آحاد کارکنان و خانواده بزرگ ارتش قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده کل ارتش در این دیدار حماسه حضور و مشارکت چشمگیر کارکنان و خانواده بزرگ ارتش را نشانه بصیرت انقلابی و درک صحیح آنان دانست.
سرلشکر موسوی بیان کرد: خداوند منان را به پاس حضور حداکثری کارکنان و خانواده متعهد، وظیفه شناس و آگاه ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در تعیین سرنوشت کشور در انتخابات، شاکر و سپاسگزارم.
وی گفت: ارتش قهرمان، مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران که کارنامه درخشانی از سال‌ها مجاهدت، ایثار و فداکاری فرزندان غیور ملت دارد و همواره در مسیر نورانی شهدا و ایثارگران قدم بر می‌دارد این بار نیز با لبیک به ندای رهبر عزیز خود و در همگامی با ملت غیور ایران سربلند اسلامی با حضور ۷۸ درصدی پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه آفرید.
فرمانده کل ارتش افزود: بدون تردید بخش اعظم توفیقات ارتش در همه صحنه‌ها مرهون شکیبایی و همراهی مومنانه همسران و فرزندان کارکنان جان برکف ارتش است و لازم است سلام و درود خود را به خانواده بزرگ و نجیب ارتش تقدیم کنم.
سرلشکر موسوی، ضمن قدردانی از این حضور تعیین کننده که به برکت خون شهیدان راستین و جنت مکان و پایبندی به آرمان‌های مقدس نظام و در سایه الطاف بی‌کران الهی رقم خورده است، گفت: سجده شکر بر آستان احدیت بجا می‌آورم و از درگاه حضرتش توفیق مستدام برای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده بزرگ و عزیز ارتش قهرمان در صیانت از مرز‌های اعتقادی و جغرافیایی ایران عزیز خواستارم. برچسب ها: انتخابات ، صندوق های رای ، سرلشکر موسوی ، فرمانده کل ارتش ، مشارکت مردمی ، مشارکت در انتخابات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات صندوق های رای سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش مشارکت مردمی مشارکت در انتخابات فرمانده کل ارتش سرلشکر موسوی خانواده بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد