Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه موقت تبریز گفت: جهانیان باور نمی‌کردند ایران جزو شش کشور تولید کننده واکسن شود لذا این اقدام رهبر حکیم پیام اقتدار و ما می‌توانیم داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شیخ مهدی عالی در خطبه‌های امروز نمازجمعه تبریز با اشاره به اقدام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در تزریق واکسن ایرانی اظهار داشت: این افتخار ملی در تولید واکسن ایرانی کرونا را باید به معنای واقعی کلمه پاس بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام رهبری بازتاب بسیار زیادی در جهان داشت، گفت: سه نوع واکنش برای این موضوع وجود داشت، در واکنش نوع نخست، اقدام شجاعانه و آینده نگری رهبری و توجه به نخبگان را بسیار مورد تحسین قرار دادند. گروه دوم، نیروهای خودی و دلسوز بودند ولی دچار سطحی نگری شدند و بدون توجه به جوانب، این کار را خطر به جان رهبری دانستند اما گروه سوم، رسانه های صهیونیستی بود که خواستند اقدام به تخطئه کنند و گفتند رهبر ایران در زمستان گذشته واکسن غیر ایرانی زده و اکنون تصاویر آن را به نام واکسن ایرانی منتشر می‌کنند.

امام جمعه موقت مشهدمقدس: مردم ایران در 28 خرداد به جریان‌سازی رسانه‌ای ‌دشمن بی‌اعتنایی کردند / مردم ‌به ‌روحانیت اعتماد دارندامام جمعه کرمان: نخستین مشکل استان کرمان بحث کمبود آب و تامین آب شرب استامام جمعه زاهدان: مردم از شرایط مدیریت بحران شیوع کرونا در استان گلایه دارند

امام جمعه موقت تبریز، با اشاره به اینکه واکسن برکت اولین واکسن ایرانی و جهان اسلام بود، ابراز داشت: این موفقیت دانشمندان ایرانی الگوی مسلمانان جهان شد و نخبگان خارجی هم با افتخار از این امر یاد کردند.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری که در اوج تحریم های ظالمانه و جنگ جهانی اقتصادی و رسانه، فرزندان رشیدش در جبهه دیگر افتخار آفریدند، تصریح کرد: جهانیان باور نمی‌کردند ایران جزو شش کشور تولید کننده واکسن شود لذا این اقدام رهبر حکیم پیام اقتدار و ما می‌توانیم داشت. 

در حال تکمیل...

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی جمعه موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.
 
به گزارش تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.
 
وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد