Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:54:50 GMT

روز خاص گلر جوان پیکان در قائمشهر(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۵۴۷۸

روز خاص گلر جوان پیکان در قائمشهر(عکس)

دروازه بان پیکان روز سخت و البته خاصی را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی دروازه بان 22 ساله و جوان پیکان که با نظر مهدی تارتار در هفته های گذشته به عنوان یار فیکس به میدان رفته و توانسته نام خودش را به عنوان یک دروازه بان خوب مطرح کند، در قائمشهر شرایط ویژه ای را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی در جریان بازی با نساجی ضمن بسته نگه داشتن دروازه اش حاشیه هایی را تجربه کرد که البته با وساطت مهدی تارتار و حسین اینانلو مربی گلرهای این تیم موضوع ختم به خیر شد.


رضایی در نیمه دوم بازی با نساجی درون دروازه ای قرار گرفت که پشت آن برخی هواداران شمالی در پشت بام یکی از خانه های اطراف ورزشگاه حضور داشتند. این هواداران از ابتدای نیمه دوم توهین هایی را به دروازه بان جوان پیکان کردند که باعث ناراحتی او شد و البته واکنش هایی نیز به اندک هواداران نساجی داشت.

 


رضایی دقایقی بعد وقتی شدت فحاشی هواداران حاضر در بیرون ورزشگاه بیشتر شد، به سمت آنها رفت و سرش را به نشانه تعظیم پایین آورد که این موضوع با اعتراض شدید تارتار با دروازه بان تیمش همراه شد. تارتار حتی به داخل زمین رفت و با فریاد بر سر رضایی جوان خواست تا واکنشی به اعتراض ها و توهین های هواداران نشان ندهد.


همچنین حسین اینانلو مربی گلرهای پیکان که نقش زیادی در رشد رضایی داشته است نیز در ثانیه هایی که بازی به خاطر کول برک متوقف شده بود، با او صحبت کرد و سعی کرد تا آرامش را به این دروازه بان جوان برگرداند. رضایی نیز کمی آرام تر شد و جالب اینکه بعد از این اتفاقات دو واکنش فوق العاده داشت.


او در 15 دقیقه آخر دیدار با نساجی دو شوت سنگین از راه دور بازیکنان نساجی را به خوبی مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا یک کلین شیت دیگر به نام او و پیکان به ثبت برسد.


گفتنی است؛ رضایی در این مسابقه یک اخطار هم از داور مسابقه دریافت کرد تا جمع اخطارهایش در فصل جاری به عدد 3 برسد . او حالا با دریافت یک کارت زرد دیگر محروم می شود و یک مسابقه تیمش را از دست خواهد داد.

پیکان نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان نساجی مازندران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم، ذوب آهن اصفهان میزبان نساجی است.

این دیدار که قرار بود امروز چهارشنبه، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود، با اعلام مسئولان برگزاری یک ربع دیرتر و از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار خواهد شد.

این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی بسیار مهم است و نقش مهم در سرنوشت نساجی که گزینه سقوط است خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!