Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی وزیر پیشین ارشاد و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انتخاب قاضی بلند آوازه دهه هفتاد را به فال نیک می گیریم، شخصیتی مسلط به ادله‌ حقوقی و فقهی که با محاکمه دانه درشتهایی چون غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران که در اوج قدرت و مستظهر به حمایت تمام عیار رئیس جمهور وقت بود، متانت، قاطعیت و روحیه مبارزه با فساد را نشان داد و هر گاه پرونده دشوار و پیچیده‌ای در دستور کار قرار می گرفت مثل پرونده مهدی هاشمی جنایتکار که قائم مقام رهبری وقت، دربست از او حمایت می‌کرد این قاضی شجاع حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای بود که سینه سپر می کرد و فشارها را بر جان می خرید تا نظام اسلامی را از آلودگی وجیه الله های فاسد رهایی بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای محسنی اژه‌ای مراحل مختلف قضایی را با موفقیت طی کرده است از رسیدگی به جرائم کارکنان دولت تا دادستانی کل و معاون اولی قوه قضائیه و نیز سخنگویی قوه که رسانه ها  با بیانات قوی و مستدل ایشان به خوبی آشنا هستند.

تنوع مسئولیتهای حجت الاسلام و المسلمین اژه ای از جمله مسئولیت خطیر وزارت اطلاعات و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام، نقطه قوت دیگری است که ایشان را امین امام خامنه‌ای و شایسته ترین فرد در جایگاه ریاست قوه قضائیه قرارداده است.

امیدواریم همان گونه که تاکنون ثابت کرده سرباز ولایت و عنصر کارآمد و پرتوان انقلاب و نظام است در موقعیت رفیع کنونی هم تحقق بخش مطالبات شفاف رهبری باشد و با همکاری دیگر قوا و نهادها، بتواند نظم، قانون، آرامش و آزادیهای مشروع را در کشور تحکیم بخشد و گامهای بلندی در جهت استقرار عدالت بردارد.

سید محمد حسینی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه محسنی اژه ای قوه قضائیه فساد حجت الاسلام اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد گفت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.
وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.
دادستان کل کشور به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

بیشتربخوانید:کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.
وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص