Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:16:24 GMT

خوش اقبالی یحیی گل محمدی در بازی با گل گهر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۶۸۶۶

شاید یحیی گل محمدی خیلی خوش اقبال بود که مقابل گل گهر از سوی داور از زمین اخراج نشد

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد نه تنها بازیکنان پرسپولیس در این فصل مثل آب خوردن کارت زرد و قرمز می گیرند بلکه مربیان این تیم گاه گداری هوس دوران بازیگری به سرشان زده و دوست دارند کارت های رنگی را از جیب داور بیرون بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی پرسپولیس مقابل گل گهر روی صحنه ای که گل گهری ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، یحیی گل محمدی به شکل عجیبی از کوره در رفت و نه تنها بر سر داور و داور چهارم داد و بیداد کرد بلکه افشین پیروانی را نیز که تلاش می کرد آرامش کند، هل داد. 

شاید اگر خورشیدی کمی سخت گیر تر بود و یحیی گل محمدی را اخراج می کرد، پرسپولیس در حساس ترین بازی نیم فصل خود باید بدون سرمربی در اهواز مقابل فولاد صف آرایی می کرد. گل محمدی در بازی با گل گهر به حدی عصبی بود که کاری از کریم باقری هم برای آرام کردنش بر نمی آمد و آن قدر داد زد تا کمی آرام شود.

به نظر می آید تصمیم خورشیدی را باید خوش اقبالی بزرگ یحیی بدانیم چرا که اگر او اخرج می شد و پرسپولیس بدون سرمربی به فولاد می رفت، هر نتیجه ای جز پیروزی پرسپولیس می توانست با انتقاد شدید رسانه ها و هواداران پرسپولیس مواجه شود.

به هر حال این یک واقعیت است بازیکنان و مربیان فوتبال ایران فقط نباید در خصوص مبالغ قرارداد به شکل حرفه ای باشند، بلکه از نظر فنی و اخلاقی نیز خود را باید به سطحی معقول از فوتبال حرفه ای برسانند.

اخبار داغ 

این خانم بازیگر هایی ایرانی چقدر زشت شدند !+ عکس تعداد برگه های رای را با علی دایی بشمارید! / نتایج تیم منتخب قرن (13) استوری های کنایه آمیز بازیکنان استقلال حامد لک پاسخ استوری رشید مظاهری را داد پیکفورد: پیراهن نویر را قاب می کنم شوخی باشگاه کوموی ایتالیا با لیونل مسی: به خانه برگرد لئو!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد