Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران گفت: امروز ساعت ۱۶ طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر تصادف خودرو سواری سانتافه با سواری پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۱۰ محور مواصلاتی یاسوج به اقلید، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه این سانحه ۵ نفر مصدوم در پی داشت افزود: متاسفانه به دلیل شدت برخورد در محل حادثه، راننده پژو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، در دم جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از سرنشینان خودرو پژو و یک نفر از سرنشینان سواری سانتافه با دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی در شهر یاسوج منتقل و دو سرنشین دیگر در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تصادف خودرو پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

برخی منابع از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه العربی به نقل از برخی منابع از کشته و زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر داد.

 

.

 

 منبع مذکور اشاره کرد که در عملیات مقاومت در محور نتساریم 2 نظامی اسرائیلی از لشکر 99 کشته شده و 8 نظامی دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم بین شمال و جنوب نوار غزه خبر داده بودند.

به گفته این منابع، چند  فروند بالگرد برای جابجایی مجروحان در این منطقه به زمین نشسته است.

بخش سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی فعلا اجازه انتشار جزئیات این حادثه را نداده است.

قبل از این گردان‌های قسام اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران اسرائیلی را در محور نتساریم هدف حمله سنگین خمپاره‌ای قرار داده است.

القسام خطاب به نظامیان اسرائیلی: «در آتش خواهید سوخت»قسام شهادت سردار زاهدی و یارانش را تسلیت گفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان