Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنکینگ ماه جولای پاراتکواندوکاران اعلام شد.

  فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ماه جولای پاراتکواندوکاران را با محاسبات امتیازات رقابت‌های آسیایی اعلام کرد.

به گزارش طرفداری، بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه جولای از سوی فدراسیون جهانی این رشته اعلام شد.

“فاطمه دودانگه” در وزن ۴۹- کیلوگرم (K ۴۴) با ۱۴/۶۴ امتیاز رده بیست و دوم را به خود اختصاص داده است؛ “رایحه شهاب” در وزن ۵۸- کیلوگرم (K ۴۴) با کسب مدال برنز آسیا و ۱۴/۴۰ امتیاز در رده نوزدهم قرار گرفته و “مهتاب نبوی” با ۱۲۲/۵۰ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K ۴۱) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

“سعید صادقیان‌پور” در وزن ۶۱- کیلوگرم (K ۴۲) با کسب مدال طلا آسیا و ۲۳۳/۵۰ امتیاز به رده اول صعود کرد. “سجاد جوانبخت” در این وزن و کلاس ۴۴ با ۴۷/۳۴ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است.

“محمدرضا شعبانی” در وزن ۷۵- کیلوگرم (K ۴۲) با کسب ۷۹/۹۳ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است و “مهدی کردلو” دیگر نماینده این وزن با ۸/۸۲ امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.

“احمد نریمانی” هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K ۴۲) با ۱۷۶/۳۰ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. “مهدی بهرامی آذر” در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K ۴۳) با تصاحب مدال برنز و ۱۱۰/۹۰ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

“مهدی پوررهنما” در وزن ۷۵- کیلوگرم (K ۴۴) با کسب مدال طلا آسیا و ۲۲۱/۸۴ امتیاز به رده دوم راه پیدا کرد. “محمود جعفرزاده” نیز با ۴۷/۷۹ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است. “علیرضا بخت” در این وزن در رده پنجاهم قرار دارد.

“اصغر عزیزی” پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با تصاحب مدال طلا آسیا و ۱۸۱/۱۸ امتیاز به جایگاه دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. “حامد حق‌شناس” دیگر نماینده کشورمان در این وزن با کسب مدال نقره آسیا ۶۴/۳۸ امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داد.

  

اخبار داغ 

این خانم بازیگر های ایرانی چقدر زشت شدند !+ عکس تعداد برگه های رای را با علی دایی بشمارید! / نتایج تیم منتخب قرن (13) استوری های کنایه آمیز بازیکنان استقلال حامد لک پاسخ استوری رشید مظاهری را داد پیکفورد: پیراهن نویر را قاب می کنم شوخی باشگاه کوموی ایتالیا با لیونل مسی: به خانه برگرد لئو!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امتیاز در رده کسب مدال وزن ۷۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 6087953

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی