Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سردار جمال شاکرمی در پیامی به مناسبت آزادسازی مهران عنوان کرد: دهم تیرماه سال ۱۳۶۵ و سالروز آزادسازی مهران قهرمان در عملیات غرورآفرین کربلای یک ، یادآور خاطرات شیرین و ماندگاری از پایمردی و رشادت شهیدان ، رزمندگان و ایثارگرانی است که با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و تاسی به آموزه های مقدسی از اسلام ناب ، همچون جهاد و شهادت ، صبر و استقامت در راه خدا و با کمترین امکانات و تجهیزات در نبردی به مثابه تن دربرابر تانک در مقابل هجوم رژیم بعث صدام ایستادند و نگذاشتند که عزت و شرف ایران عزیز پایمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرزمینی که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی خون پاک و مطهر بیش از شش هزار شهید والامقام در آن جاری شد و امام راحل (ره) فرمودند: مهران_را_هم_خدا_آزاد_کرد" و جمله ماندگاری که رزمندگان عزیزمان بر دیوارهای این شهر نوشتند"مهران آزاد شد، قلب امام شاد شد" شاید زیباترین جمله ای باشد که در تاریخ جنگ ایلام در ذهن مردم نقش بسته است.
 
آزاد سازی مهران علاوه برکشیدن خط بطلان بر استراتژی دفاع متحرک که در آن زمان رژیم بعث بر آن مانور می داد موجب بالا بردن روحیه رزمندگان برای عملیات های بعدی شد.
 
ثمره ایستادگی مردم در #میدان_مقاومت آنروز، اکنون به بار نشسته است و مردم عزیزمان از جای جای کشور، دیار مهران را ‌که شهرت جهانی یافته است، به عنوان امن ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به عتبات عالیات بر می گزینند و از این دیار مقدس بسوی میعادگاه عاشقان اهل بیت سلام الله علیهم رهسپار می شوند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران قهرمان و عملیات ظفرمندانه کربلای یک ، این روز عزیز را به محضر خانواده های معظم شهیدان ، رزمندگان و ایثارگران و عموم مردم عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال سعادت و سربلندی را برای همه آرزومندم.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.


وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.


فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آن ها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف نمایند.


شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آن ها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامید کننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگذاران آن ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.


وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.


شفایی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.


شفایی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.


گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض