Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب صدیقی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: براساس گزارش هواشناسی خوزستان و بررسی مدل‌ها و با توجه به احتمال وقوع دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد ادارت هفت شهرستان روز شنبه (۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰)تعطیل اعلام شدند.

وی افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شوش، کرخه، دشت آزادگان، هویزه و شادگان (به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخشهای دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری شهرداری‌ها، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و بیمارستان ۱۲ تیرماه تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا طی هفته اخیر افزایش دما در استان خوزستان  در چندین نوبت ادارات دولتی خوزستان را به تعطیلی کشانده این تعطیلی ها به منظور پیشگیری از قطعی برق در ادارات دولتی اعمال می‌شوند.

برچسب‌ها مصرف بهینه برق خوزستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق خوزستان سازمان هواشناسی مصرف بهینه برق خوزستان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران