Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، رئیس اتاق اراک به مناسبت روز ملی صنعت و معدن، حمایت همه‌جانبه از این بخش را از سوی دولت جدید خواستار شد و بر لزوم ایجاد امید، اعتماد و انگیزه در محیط کسب‌وکار کشور تاکید کرد.

ناصر بیکی، به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران با بیان این نکته که قطار اقتصاد با کمک موتور "صنعت" روی ریل توسعه و ترقی حرکت می‌کند، گفت: بخش صنعت را به عنوان پایه و اساس اشتغال پایدار می‌شناسند که زمینه‌ساز افزایش تولید، نجات از وابستگی به نفت و افزایش درآمد سرانه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اظهارات عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، فعالان بخش صنعت و معدن سرمایه‌های خود را در مسیر رونق تولید، برطرف کردن نیازهای داخل، بسترساز استقلال کشور، توسعه‌دهنده صادرات کالا و خدمات تولیدی و از همه مهم‌تر، در راستای اشتغالزایی و کاهش دغدغه‌های اجتماعی ناشی از بیکاری در جامعه قرار داده‌اند. بنابراین از این منظر اعمال هرگونه حمایت از بخش صنعت و تولید کشور حائز اهمیت است.

 او تصریح کرد: می‌توان اشتغال مولد، جمع شدن سرمایه‌های اندک و تبدیل آن به سرمایه‌های کلان با سرنوشت مطلوب، تکیه کشور به توان داخل، حفظ عزت نفس و سربلندی جامعه، ایجاد امنیت، شکوفایی و در نهایت آرامش خاطر را ارمغان تولید در بخش صنعت و معدن کشور دانست.

 بیکی معتقد است حوزه تولید زمانی به سر منزل مقصود می‌رسد که شرایط لازم برای رشد و رونق آن فراهم شود. بی‌شک هرچه حمایت‌های دولتی با توجه به حضور دولت سیزدهم در هموارسازی جاده  تولید بیشتر باشد، تولیدکنندگان با امید و انگیزه افزون‌، افق روشن‌تری را برای  به نتیجه رسیدن تلاش‌های مجموعه تولیدی خود متصور می‌شوند.

رئیس اتاق اراک همچنین در راستای توسعه جایگاه تولید در اقتصاد، اصلاح قوانین، بهسازی مقررات، آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها، تقویت نگرش حمایتی در وضع قوانین جدید برای تولید را بهترین هدیه به صنعت و معدن کشور می‌داند و معتقد است در صورت اجرایی شدن این موارد ثمرات ارزنده‌ای برای درخت اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت.

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: محیط کسب وکار فعالان اقتصادی صنعت و معدن بخش صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است