Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:52:59 GMT

کتاب جدید زلاتان منتشر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۸۸۲۶

کتاب جدید زلاتان منتشر خواهد شد

ستاره سوئدی تیم میلان یک کتاب دیگر درباره زندگی خودش منتشر خواهد کرد که اسرار زیادی را فاش می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، در ماه اکتبر ۴۰ ساله می‌شود و با انتشار کتاب جدیدی در مورد زندگی‌اش قصد دارد ورود به چهارمین دهه از عمر خودش را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۳۹ ساله در ژانویه ۲۰۲۰ به سری A بازگشت و تأثیر زیادی در سن سیرو گذاشت به شکلی که یکی از اصلی‌ترین عوامل نایب قهرمانی روسونری پس از سال‌ها در سطح اول فوتبال ایتالیا بود. حالا این بازیکن سوئدی قصد دارد کتاب جدیدی را درباره زندگی خودش منتشر کند که البته این کتاب با نوشته قبلی او کاملاً متفاوت است.

زلاتان در خصوص انتشار کتاب جدید خود گفته: پیش از این در کتاب قبلی خود در رابطه با گذشته‌ام حرف زدم و مسائلی که مربوط به قدیم می‌شد را بازگو کردم. مردم حالا می‌دانند که من چطور بازی می‌کنم و منظورم از حرف‌های گذشته چیست. اما حالا قرار است درباره چیزهایی حرف بزنم که هنوز حرفی از آن‌ها به میان نیامده و حتی اتفاقات ریز و جزئیات مهمی که شاید مسیر زندگی من را تغییر داد و مثلاًً اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد اکنون در میلان حضور نداشتم. به طور کلی چیزهایی که تا این لحظه از زندگی خودم آموخته‌ام را بیان خواهم کرد.

وی افزود: لحظاتی در این کتاب بازگو شده‌اند که پیش تر یک راز بزرگ بوده‌اند و هیچکس از آن‌ها خبر نداشته. در این کتاب تلفیقی از زلاتان و زندگی و فوتبال را خواهید خواند که از اتفاقات ناگفته‌ای شاید برای اولین بار پرده برداری می‌کند. در ۴۰ سالگی می‌خواهم عمیق‌ترین احساسات خودم و آن قوانین سختگیرانه و ارزش‌هایی که باعث شد در لحظات گوناگون به من برای بهترین بازیکن جهان شدن کمک کند را بگویم و به جهانیان نشان دهم.

کد خبر 504383

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زلاتان ابراهیمویچ زلاتان ابراهیموویچ زلاتان من زلاتان هستم کتاب میلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نسخه صوتی کتاب «داستان‌های پارسی» به‌تازگی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان و انتشارات تاکسیدفتیس و سامانه صدای کتاب (bookvoice) در یونان منتشر شده است.

«داستان‌های پارسی» شامل ۹ داستان اصیل و فولکلور ایرانی برای رده سنی ۵ تا ۱۱ سال است در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹) توسط انتشارات تاکسیدفتیس به زبان یونانی منتشر شد.

این کتاب که مقدمه‌ای از میخالیس مراکلیس، شخصیت نام آشنای حوزه داستانشناسی یونان را نیز در خود دارد، ضمن سادگی مفاهیم غنی فرهنگ و هنر ایرانی را به کودکان این کشور بیان می‌کند.

نسخه صوتی کتاب مذکور با صدا و روایت هنرپیشه نام آشنای یونانی پانایوتیس بویوریس، بازیگر سینما و تلویزیون یونان و از بازیگران خارجی سریال سلمان فارسی در سامانه شناخته شده کتاب‌های گویا در یونان منتشر و از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳ در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

نسخه صوتی این کتاب در یک ساعت و دو دقیقه تهیه و در استودیوی حرفه‌ای ضبط و تدوین شده است. علاقه‌مندان به فرهنگ و ادبیات ایران و کودکان و نوجوانان یونانی می‌توانند نسخه صوتی داستان‌های پارسی را بارگیری کرده و به این گنجینه ارزشمند ادبی دسترسی پیدا کنند و کودکانشان با ادبیات غنی ایرانی اسلامی آشنا شوند.

سامانه صدای کتاب (bookvoice) به عنوان معتبرترین مرجع کتاب‌های صوتی در یونان، با همکاری هنرمندان برجسته این کشور، همواره در تلاش است تا تجربه‌ای شنیدنی و لذت‌بخش را برای مخاطبان خود رقم زند. این سامانه دارای یک سایت رسمی و برنامه‌های کاربردی برای سیستم عامل اندروید و iOS است.

کد خبر 6094349 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • معلمی که آموزه‌های زندگی را تدریس کند، هویت دانشجوی خودش را تقویت می‌کند
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد