Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال درباره قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی و حریفان ایران در این رقابت‌ها اظهار کرد: قرعه مناسبی نصیب تیم ملی فوتبال شده است. به غیر از تیم ملی کره جنوبی که در شرق آسیا قرار دارد سایر تیم‌ها همسایه ما هستند و همین مسئله رفت و آمد ما را برای برگزاری بازی‌ها راحت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه لژیونر‌های زیادی داریم که در تیم‌های خود تاثیرگذار هستند. آن‌ها می‌توانند نقطه اتکا تیم ملی باشند. به نظرم تنها نقطه ضعف تیم ملی در خطوط دفاعی و میانی است. هنوز ملی پوشان محک جدی نخوردند و باید کار جدی روی آن‌ها صورت بگیرد. در خط حمله تیم ملی مشکلی وجود ندارد. بازیکنان داخلی دعوت شده به تیم ملی مستعد هستند و به راحتی می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. بازی با کره جنوبی تنها دیدار سخت ما روی کاغذ است. سایر تیم‌ها نمی‌توانند برای ما دردسر ایجاد کنند.

او گفت: تیم ملی برای بازی با حریفان مسافت کمتری را طی خواهد کرد و همین موضوع می‌تواند کمک حال تیم ملی باشد. از طرف دیگر ماندگاری اسکوچیچ به نفع فوتبال ما است. به هر حال برخی از مسائل و مشکلات اقتصادی از جمله بدهی به ویلموتس باعث شد که مسئولان فوتبال اسکوچیچ را حفظ کنند.

اقبالی گفت: اسکوچیچ عقبه‌ای در فوتبال ما نداشت، اما او مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی جام جهانی نتایج خوبی کسب کرد و بازیکنان او را پذیرفتند. همین موضوع باعث شد که این مربی در تیم ملی فوتبال ماندگار شود. اگرچه در این بازه زمانی کوتاه تا برگزاری مسابقات، تیم ملی فوتبال به سختی می‌تواند بازی تدارکاتی برگزار کند، اما به نظرم مانند گذشته می‌توانیم برنامه ریزی داشته باشیم تا تیم ملی با منتخب تیم‌های لیگ برتری بازی کند.

او در پایان گفت: در این فاصله کم تا مسابقات انتخابی جام جهانی باید اردوی خوبی در دستور کار قرار بگیرد تا تیم ملی فوتبال با آمادگی کامل به مصاف حریفان برود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال تیم ملی کره جنوبی مسعود اقبالی انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال جام جهانی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی از کادر فنی خود خواسته تا بازی‌های لیگ برتر را مورد بررسی دقیق‌تر انجام بدهند و در این بین، برخی از مسابقات نیز با حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه‌ها، از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و علی‌اصغر قربانعلی‌پور هم به همین منظور هر هفته در یک استادیوم دیده شده که در هفته بیست و پنجم نیز دیدار جذاب و سرنوشت‌ساز هوادار و صنعت نفت را از نزدیک نظاره کرد.

قربانعلی‌پور در خصوص حضورش در ورزشگاه دستگردی در دیدار هوادار و صنعت نفت به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه‌ای که بین مربیان تیم ملی تقسیم‌بندی می‌شود، بازی هوادار و صنعت نفت آبادان را از نزدیک مشاهده کردم تا ان‌شاالله همچنان لیگ برتر را رصد کنیم.

او در خصوص حساسیت در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: وقتی به هفته‌های بیست و پنجم به بعد می‌رسیم، نزدیکی امتیازات و حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود که این موضوع کیفیت لیگ ما را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که مسابقاتی با سطح بالا داریم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: نمی‌شود بگویید هیچ‌کدام از بازی‌ها حساسیت ندارد و مطمئن باشید همه مسابقات اهمیت زیادی دارند و این مسئله پویایی لیگ و کیفیت بالای فوتبال ایران را نشان می‌دهد.

قربانعلی‌پور تاکید کرد: بازی‌ها را تا جایی که امکان دارد از نزدیک رصد می‌کنیم و بلافاصله از فردای همان مسابقات، گروه کادر فنی تیم ملی در ساختمان پک دور هم جمع می‌شوند و از طریق ویدئو هم بازیکنان را آنالیز می‌کنند و ان‌شاالله بهترین نفرات با نگاه ریزبینانه آقای قلعه‌نویی انتخاب خواهند شد و امیدوارم بتوانیم برای جامعه فوتبال ایران مثمر ثمر باشیم.

این عضو کادر فنی امیر قلعه‌نویی در باره پروسه جوانگرایی در تیم ملی اظهار کرد: 100 درصد این کار ادامه پیدا می‌کند و در اردوی قبلی هم جوانگرایی انجام شد. فوتبال به سن و سال نیست و به آمادگی بازیکنان بستگی دارد؛ اما پروسه‌ای تعریف کردیم و اسامی بازیکنان 25 سال به بالا، 23 تا 25 سال، 21 تا 23 سال و زیر 21 سال مشخص شده‌اند و کادر فنی تیم ملی آنها را لیست کردند تا آنالیز آنها از نظر آمادگی جسمانی، تاکتیکی و تکنیکی مورد ارزیابی قرار بگیرد و در پرونده مدنظر می‌آید و هر بازیکن نمرات خاص خود را برای حضور در اردو می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت