Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز سه‌شنبه به خراسان رضوی سفر کرده بود در همایش تکریم و تجلیل از جانبازان شیمیایی کشور در مشهد گفت: اگر امروز متواضعانه در خدمت جانبازان هستیم، برای این است که آنان مایه بصیرت مردم هستند تا راه گم نشود.

سعید اوحدی با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده هستند و نیازی به تکریم ندارند، ادامه داد: در همه جوامع بشری به موضوع تاریخ تاکید جدی شده است و هدف از برگزاری اینگونه جلسات این است که می خواهیم صفحات نورانی تاریخ را که جانبازان به رشته تحریر درآورده‌اند به آیندگان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در بازدید از هتل در حال ساخت امام رضا (ع) در مشهد افزود: این قطعات زمین به همراه تسهیلات ساخت در اختیار ایثارگران قرار می گیرد که از این تعداد امروز واگذاری ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی آغاز شد.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات مسکن توسط دولت به ایثارگران با همکاری سازمان برنامه و بودجه در سال جاری ۱۸۰ درصد افزایش داشته است.

معاون رییس جمهوری گفت: با افزایش این تسهیلات، روند ساخت مسکن توسط ایثارگران آسان‌تر خواهد شد و به همین دلیل سال ۱۴۰۰ را به عنوان سال نهضت ساخت مسکن جامعه ایثارگری نامگذاری کرده ایم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز پنجشنبه شب در حاشیه سفر به مشهد و شرکت در مراسم افتتاح مرکز خراسان شناسی گفت: کلاس‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاهها در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منصور غلامی افزود: مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده‌اند که شرایط لازم در این زمینه فراهم می‌شود و در مرداد ماه امسال واکسیناسیون کرونا به جمعیت دانشگاهی، استادان، کارکنان دانشگاه و دانشجویان تسری می‌یابد.

وی ادامه داد: با تحقق این امر علاقه‌مند هستیم سال تحصیلی آینده با حضور دانشجویان آغاز شود و دانشجویان مقطع کارشناسی نیز هر زمان شرایط امن مهیا شود در دانشگاهها حضور خواهند یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پیش‌بینی ما این است که در نیمسال دوم تحصیلی آینده تمامی کلاسها حضوری خواهد بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از دیگر مسوولانی است که طی هفته اخیر به مشهد سفر کرد و پنجشنبه شب در همایش سوگ سروده های دشت برچی، یادبود غنچگان افغانستان و نقد حقوق بشر آمریکایی گفت: محور در حقوق بشر آمریکایی نه خدا است و نه انسان، بلکه سرمایه است.

حجت الاسلام حمید شهریاری افزود: تاریخ انسان در هزاره اخیر نشان داده که وحشی ترین انسان ها در مغرب زمین زندگی می کنند، چرا که فقط در جنگ جهانی دوم، که خاستگاه آن غرب بود، بین ۷۰ تا ۸۵ میلیون نفر را کشتند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم پنجشنبه شب در نشستی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: اولویت این کمیسیون در سال نخست فعالیت مجلس یازدهم، پرداختن به فضای مجازی و مساله جمعیت بود که خوشبختانه اکنون به نتیجه رسیده است.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی افزود: اگر بخواهیم به همه موارد فرهنگی رسیدگی کنیم کار سطحی شده و نتیجه مطلوب نخواهد داد و اصولا بررسی همه طرح ها به عمر مجلس یازدهم نخواهد رسید.

وی گفت: بر همین اساس به اولویت بندی مسائل فرهنگی کشور بر اساس خواست و نیاز مردم و سبک زندگی امروز پرداخته و در سال نخست مساله ساماندهی فضای مجازی و موضوع جمعیت و ازدواج را در دستور کار کمیسیون قرار دادیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: در بحث جمعیت ۱۹ نماینده کمیسیون و بخش های مرتبط چند هزار نفر ساعت کار کرده اند تا قانونی در خصوص ازدواج آسان و حمایت از جوانان برای تامین مسکن و شغل جوانان به مجلس ارائه شود.

آقاتهرانی به جوسازی برخی علیه قانون حمایت از کاربران فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در راستای این جوسازی فقط علیه این قانون، که هنوز در حال بررسی است، در یک روز  ۱۳۰ هزار پست در فضای مجازی منتشر کردند اما همین جا اعلام می کنیم برای به نتیجه رسیدن این قانون مردانه تا آخر ایستاده ایم.

وی گفت: طرح فضای مجازی در مجلس بالاخره پس از سالها معطلی کارش به انتها رسیده و کمیسیون به زودی آن را به صحن علنی مجلس خواهد برد.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی سفر استانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی سفر استانی مشهد استانداری خراسان رضوی سفر استانی خراسان رضوی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: آن دسته از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار که تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت امسال نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکرده باشند از دریافت خدمات دولتی محروم می‌شوند.

امیررضا رجبی افزود: ضرورت قانونی برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در راستای تسهیل فضای کسب و کار با هدف ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری بیشتر و امکان فرصت‌های جدید است.

وی گفت: حذف امضا‌های طلایی و مقابله با عوامل اقتصاد پنهان با الکترونیکی شدن مجوز‌های کسب و کار از جمله اهداف راه‌اندازی سامانه ملی صدور مجوز‌ها و تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا است و به طور حتم فضای کسب و کار کشور از حذف مقررات زائد تاثیرات مثبتی به خود خواهد دید.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است