Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@06:04:07 GMT

پیکاپ سریع و باابهت! (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۹۱۵۸

پیکاپ سریع و باابهت! (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، این خودروساز گفته است پیکاپ پلیس موردبحث هم‌اکنون حداکثر سرعت ۱۹۷ کیلومتر در ساعتی دارد که بیشتر از حداکثر سرعت ۱۶۱ کیلومتر در ساعتی مدل قبلی می‌باشد. این خودرو نه تنها سریع‌تر از قبل است بلکه به‌طور قابل‌توجهی شتاب بهتری دارد.

بر اساس تست‌های اخیر اداره پلیس لس‌ آنجلس، F-150 پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ ثانیه‌ای داشته که حداقل چهار دهم ثانیه بهتر از هر خودروی دیگر تست‌ شده توسط این اداره می‌باشد. از نظر شتاب صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت نیز این خودرو به ۱۳.۱ ثانیه زمان نیاز دارد که هشت دهم ثانیه سریع‌تر از نزدیک‌ترین رقیب خود است.

تست‌ های دیگر نشان داده‌اند این خودروی پلیس مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۴.۴ ثانیه طی می کند که ۱ ثانیه کامل سریع‌تر از مدل سال پیش است. اداره پلیس لس‌آنجلس همچنین حداکثر سرعت ادعایی F-150 پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ را تائید کرده است.

مدیر برند خودروهای پلیس فورد می‌گوید: شتاب گیری و سرعت یک خودرو جزو فاکتورهای اصلی یک خودروی پلیس در رسیدن به صحنه‌های اضطراری است. کم کردن حتی چند صدم ثانیه از زمان شتاب یک خودروی پلیس تفاوت زیادی ایجاد می کند. فرقی نمی‌کند که وضعیت اضطراری ایجاد شده یک تصادف در بزرگراه باشد یا یک عمل خلاف قانون چراکه افسران پلیس می‌توانند با F-150 پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ سریعاً به محل برسند.

همه این عملکردهای قابل‌تحسین به لطف پیشرانه ۳.۵ لیتری توئین توربویی ایجاد شده‌اند که قدرت ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۷۸ نیوتون متری تولید می کند. این نیروگاه آهنین با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری می کند. خودروی موردبحث همچنین از پکیج آفرود FX4 نیز سود می‌برد.

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فورد پیکاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن

رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد.

در نمایشگاه امسال این کمپانی چند محصول خود از جمله “فانتوم و اسپکتر لوکس برقی” را در معرض دید بازدیدکنندگان قرارداد و به نوعی بیشترین بازدید کنندگان رو به خود اختصاص داده است.

موتور گوست اکستند 12 سیلندر است و دارای 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاوراست این قصر متحرک 2.5تنی تنها 4.8 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

اسپکتر برقی نیز یک خودروی لوکس برقی است که بر روی پلتفرم فانتوم عرضه شده است. این خودرو بردی بیش از 500 کیلومتر را دارد و‌طراحی آن شبیه رولزرویس ریس کوپه است. شتاب صفر و 100 این هیولای 3 تنی 4.5 ثانیه است و حداکثر سرعت این خودرو به 250 کیلومتر محدود شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه