Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهید قندی به عنوان تنها نماینده فوتبال استان در این رقابت‌ها تا پایان هفته بیست و پنجم با ۱۰ برد، ۱۲ مساوی،سه باخت، ۳۳ گل زده، ۱۷ گل خورده و تفاضل ۱۶ و ۴۲ امتیاز بعد از تیم‌های مس شهربابک کرمان و شاهین بندرعامری بوشهر  در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارد.

نماینده فوتبال یزد در آخرین مسابقه خود باید بعد از اعلام زمان دقیق برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهید نصیری از تیم سردار بوکان ۲۰ امتیازی که در رده ۱۲ جدول گروه قرار دارد بازی کند که این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهید قندی برای صعود باید حتما با دست پر و سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کند و تیم میهمان نیز برای فرار از سقوط به  برد نیاز دارد، بنابراین این مسابقه برای ۲ نماینده یزد و آذربایجان غربی حکم مرگ و زندگی دارد و فقط باید به دنبال برد بود.

در این گروه تیم شاهین بندر عامری بوشهر که با یک گل زده بیشتر در مکان دوم جدول قرار دارد باید همزمان با بازی تیم قندی در خانه از تیم میلادمهر تهران پذیرایی کند که هم‌اکنون با کسب ۳۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و به خاطر موقعیت در جدول، مسابقه زیاد برایش اهمیت ندارد.

 به هرحال مسابقه پایانی برای ۲ تیم شهید قندی یزد و شاهین بندرعامری با امتیاز برابر و تنها با تفاضل یک گل در مکان دوم و سوم جدول رده بندی گروه ۲ لیگ  قرار دارد از اهمیت و حساسیت برخوردار است و باید فدراسیون علاوه بر نظارت برای پیشگیری از هر گونه مشکل، شاهد بازی جوانمردانه باشیم.

انتظار جامعه ورزش به خصوص فوتبال و هواداران شهید قندی است کادرفنی و بازیکنان با همه قدرت با برنامه‌ریزی و همکاری و استفاده از حق میزبانی با کسب پیروزی در برابر سردار بوکان بار دیگر یزد شاهد حضور تیمی در مرحله پلی‌آف و رسیدن به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور باشد .                         

بدون شک با ظرفیت خوبی که در تیم شهید قندی و حمایت مادی و معنوی مسوولان باشگاه و همراهی هواداران و جامعه ورزشی استان وجود دارد راهیابی به مرحله پلی آف و سپس لیگ یک که آرزوی دیرینه است دور از دسترس نیست و می‌توان شاهد تحقق آن در خانه باشیم.     

هم‌اکنون تیم شهردای شهربابک با وجودی که هنوز تا پایان رقابت‌های امسال چهار هفته دیگر باقی است با کسب ۵۵ امتیاز با قدرت به لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور صعود کرد و تیم دوم در پایان دیدارها طبق مقررات فدراسیون به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان ، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

این رقابت‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و  در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر آذربایجان غربی فوتبال بوشهر آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان تیم شهید قندی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

دیگر خبرها

  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • پارما به سری A برگشت
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد