Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:16:12 GMT

شرکت برق مشهد برای خاموشی هفته جاری برنامه داد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۹۴۲۱

شرکت برق مشهد برای خاموشی هفته جاری برنامه داد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: به علت افزایش گرما در هفته جاری از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه احتمال بسیار زیادی برای اعمال خاموشی های پراکنده در مشهد وجود دارد لذا جدولی به همین منظور تنظیم و منتشر و در سایت این شرکت به نشانی https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

meedc.ir بارگذاری شده است.

عباس آذری افزود: بنابر اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن مصرف برق در تمام بخشهای مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاه های برقابی کشور، خاموشی های پراکنده به صورت روزانه اعمال می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق در کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می شود، لذا به منظور پایداری شبکه بنابر دستور مرکز کنترل در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی های احتمالی و موردی تا حداکثر ۹۰ دقیقه اعمال می شود.

وی خاطر نشان کرد: جدول مربوطه برابر اعلام مرکز کنترل برای حداکثر میزان صرفه جویی برق و طبق برنامه ریزی زمان بندی تهیه شده که بدیهی است در صورتی که مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند، خاموشی ها در مناطق مزبور تعدیل خواهد شد.

تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مشهد نیز یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در مشهد و شهرهای طرقبه و شاندیز و طول شبکه آن نیز حدود ۱۷ هزار کیلومتر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای مشهد قطع برق خاموشی طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه خیار تلخ، در پاکستان و هند و در برخی از کشور‌های آسیایی به همین نام خوانده می‌شود. البته کشور‌های انگلیسی زبان کارلا را با نام‌های؛ کدوی تلخ و یا خربزه تلخ نیز می‌شناسند.

از آن‌جایی که میوه کارلا سرشار از موادی مانند charactin و momordicin است. این دو ماده موجود در میوه کارلا می‌تواند در کنترل فشار خون و همچنین مبارزه با مشکلات بیماران دیابتی بسیار موثر واقع شود.

دانه‌های میوه این گیاه دارای ترکیبات پلی پپتیدی مشابه انسولین و با عوارض کمتر است که مصرف آن موجب کاهش قند در بیماران دیابتی نوع اول می‌شود

مصرف آب کارلا بدن را در برابر هجوم اپی رادیکال‌های آزاد حفظ می‌کند. همچنین، سیستم ایمنی بدن قویتر شده و بدن راحت‌تر می‌تواند بیماری‌های داخلی را کنترل کرده و در نتیجه آن‌ها را نابود کند.

از سویی مصرف میوه کارلا می‌تواند باعث تسهیل در جریان خون شود. این عمل می‌تواند زخم‌های ایجاد شده در بدن را زودتر مداوا می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی