Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@22:00:57 GMT

کنکور زبان در مازندران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۹۴۲۵

کنکور زبان در مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کنکور زبان در مازندران با ۷۴۹۱ داوطلب ساعت ۸ امروز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار شد.

سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: تعداد داوطلبان کنکور سراسری امسال در مازندران ۴۹ هزار و ۹۱۱ نفر است که ۳۰ هزار و ۸۹۳ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری در مازندران با ۲۰ هزار و ۸۷ نفر مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است و پس از آن هم گروه آزمایشی علوم انسانی با ۱۱ هزار و ۹۷۳ نفر قرار دارد.

سعدی پور آمار داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی را پنج هزار و ۹۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در گروه آزمایشی هنر چهار هزار و ۴۰۰ نفر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هفت هزار و ۴۹۱ داوطلب مازندرانی حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر این که تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در جریان برگزاری کنکور در حوزه‌های امتحانی سختگیرانه اجرا می‌شود، گفت: تمامی دانش آموزان و دست‌اندرکاران کنکور پیش از ورود به حوزه امتحانی تب سنجی می‌شوند.

او افزود: برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان در آزمون سراسری، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است تا این داوطلبان با اطمینان خاطر بیشتری در حوزه‌های امتحانی حاضر شوند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری آموزش و پرورش مازندران شیوه نامه های بهداشتی گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا