Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با روند مثبت آغاز کرد و این روند تا پایان هفته ادامه دار بوده است. خبرگزاری میزان - شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت روند مثبتی داشت و این روند مثبت تا پایان هفته ادامه دار بوده است.   شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحدی آغاز کرد و پس از سپری کردن ۵ روز متوالی مثبت کار خود را در کانال یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۴۳ هزار واحدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شاخص بورس و اوراق بهادار در روز شنبه مورخ ۵ تیر ۱۴۰۰ کار خود را با روند مثبت آغاز کرد و با رشد بیش از ۲۰ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۲۳۳ هزار واحدی رسید وفرابورس با رشد بیش از ۱۵۱ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۷۶۷ واحدی قرار گرفت.   روند مثبت شاخص بورس در روز یک شنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ ادامه پیدا کرد و شاخص پس از رشد بیش از ۴ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۸ هزار واحدی قرارگرفت و فرابورس با اُفت کمتر از یک واحد در پله ۱۷ هزار و ۷۶۷ واحدی ایستاد.   شاخص بورس و اورق بهادار در معاملات ۷ تیر ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۵ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۳۱ واحدی در سطح ۱۷ هزار و ۷۹۹ واحدی قرار گرفت.   در معاملات ۸ تیر ۱۴۰۰ روند شاخص همچنان مثبت باقی ماند و با رشد بیش از ۸ هزار و ۴۴۳ واحدی به پله یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۱۲۳ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۸۷ واحدی قرارگرفت.   روز چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ شاخص بورس برای پنجمین روز متوالی مثبت شد و با رشد بیش از ۸ هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با رشد بیش از ۱۲۳ واحدی به پله ۱۸ هزار و ۸۷ واحدی رسید.   شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر تمام روز‌های هفته را سبزپوش بود و با روند مثبت به کار خود پایان داد.    بیشتر بخوانید: رشد ۸ هزار واحدی شاخص در آخرین روزکاری هفته   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصاد بازار سرمایه شاخص بورس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصاد بازار سرمایه شاخص بورس شاخص بورس و اوراق بهادار فرابورس با رشد بیش واحدی به پله یک میلیون واحدی رسید هزار واحدی روند مثبت تیر ۱۴۰۰ ۸ هزار کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۹۱۰ واحدی به ۲,۲۳۰,۵۱۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با افت ۹۱۰ واحدی به ۲,۲۳۰,۵۱۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۱.۳۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۷۴۶.۶۹۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۹,۹۱۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۸۵.۴۴۷ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۳۵,۴۸۲.۴۳۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750631

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • شاخص بورس امروز ۱۹ اردیبهشت/افت ۱۲۳۲۸.۶۱ واحدی
  • بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۶۷ واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس