Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدحسین اسماعیلی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله متولدین مهرماه ۱۳۸۳ تا مهرماه ۱۳۸۸ شرایط شرکت در این المپیاد فیلمسازی را دارند.
وی اظهار داشت: در بخش ایده هر شرکت کننده دو ایده باید به دبیرخانه ارسال کند که ایده پذیرفته‌ شده بعد از انتخاب به المپیاد راه می یابد و زیر نظر استادان در ‏کارگاه‌های تبدیل ایده به فیلم‌نامه مطرح می شود و صاحبان ایده‌های راه یافته به بخش اصلی المپیاد در کارگاه‌های تبدیل ایده به ‏فیلم‌نامه شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ‎
این مسوول تصریح کرد: در بخش فیلم، فیلم‌هایی که در قالب داستانی، مستند، پویانمایی یا استاپ موشن با زمان حداکثر پنج دقیقه با دوربین معمولی یا تلفن همراه بعد از سال ۹۷ تولید شده باشند، ‏می‌توانند در پنجمین المپیاد شرکت داده شوند. ‏
اسماعیلی اضافه کرد: فیلم‌های برگزیده در این المپیاد، در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ‏اصفهان به نمایش درخواهند آمد‎ و به فیلم‌های برگزیده در المپیاد نشان المپیاد اهدا خواهد شد. ‎
وی افزود: موضوع ایده‌ها و فیلم‌ها شامل قصه‌های پدربزرگ – مادربزرگ من، فرصت‌ها و چالش‌های کرونا در یکسال گذشته برای من، آرزوی من در مورد آینده خانواده‌ام، شهرم، کشورم است و علاقه‌مندان برای ثبت نام به نشانی https://yfo.icff.ir/ مراجعه نمایند و اطلاعات و مدارک لازم را تا ۱۳ مرداد در سایت بارگذاری و ارسال کنند.
سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۱ مهر به صورت همزمان در اصفهان و تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان استان قزوین اکران فیلم فیلمساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان استان قزوین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان استان قزوین اکران فیلم فیلمساز فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌‎های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی

۱- دیجیتال «فیفا ۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودرو‌های خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودرو‌های خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل‌های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه‌های ورزشی، پیش‌بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

گفتنی است؛ ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت‌نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟