Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت. خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت.   بیشتر بخوانید: پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان گلستان به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای متن این پیام به شرح زیر است؛

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای، ریاست معظم قوه قضاییه

با اهدای سلام و تحیت

شکر خدای قادر متعال که پرچم عدالت خواهی و بسط و توسعه عدل علوی را به دستان با کفایت شخصیتی عظیم القدر، متعال و سترگ که تمام عمرش خویش را در مسیر حق‌خواهی و تحکیم بنیان‌های استوار اسلام ناب محمدی (ص) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف نموده است، قرار داد تا بار دیگر مسیر نورانی اجرای عدالت و احقاق حق به حرکت شتابنده خود در لوای مدیریت رادمردی جهادی و همیشه در صحنه به عنوان نماد دستگاه تنظیم قضایی استمرار بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب انتصاب وزین، بحق، شایسته و حکیمانه حضرت مستطاب عالی را به سمت «ریاست قوه قضاییه» از سوی خویش و قاطبه همکاران ارجمندم در دادگستری کل استان خوزستان صمیمانه تبریک عرض نموده، رجا واثق دارم که در دوران مدیریت داهیانه حضرتعالی شاهد رشد و شکوفایی و ترقی و تعالی همه‌جانبه دستگاه قضایی خواهیم بود.

در پایان به استحضار آن مقام عالی می‌رسانم که اینجانب به همراه کلیه مدیران، معاونان و کارکنان شریف دادگستری کل استان خوزستان با تمام وجود و همه امکانات در راستای عمل به منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت (دام البرکاته) و رهنمود‌ها و دستور‌های عالمانه حضرتعالی آماده خدمت بوده و در این مسیر نورانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

از درگاه خداوند متعال طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضرت مستطاب عالی مسئلت می‌نمایم.

صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان

انتهای پیام/ برچسب ها: پیام تبریک انتصاب رئیس قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیام تبریک انتصاب رئیس قوه قضاییه رئیس کل دادگستری استان حجت الاسلام والمسلمین استان خوزستان حجت الاسلام محسنی اژه ای قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان