Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، دانشگاه الزهرا (س) شرایط اسکان تابستانی دانشجویان در خوابگاه‌های این دانشگاه را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس مصوبات کمیته سلامت، پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، مصوبات هیات رئیسه دانشگاه و به منظور حفظ سلامت دانشجویان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) نسبت به پذیرش و اسکان دانشجویان واجد شرایط از تاریخ ۲۵ تیرماه طبق فرایند ذیل و مشروط به دریافت «تاییدیه سلامت از مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه» و «تاییدیه آموزشی از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه» از سامانه گلستان اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، خوابگاه تابستان به دانشجویان مقطع دکتری، کارشناسی ارشدکه تا پایان شهریور ۱۴۰۰ از پایان نامه خود دفاع می‌کنند و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که دارای واحد عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی بصورت حضوری دارند و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشدکه ترم ۳ را گذرانده اند، دررشته‌های آزمایشگاهی به صورت کامل در بازه ترم تابستان و در رشته‌های غیر آزمایشگاهی صرفا به مدت ۳ هفته با اعلام تاریخ حضور از طرف دانشکده پذیرفته می‌شوند.

گفتنی است، ترم تابستان از ۲۵ تیر آغاز و تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

علی مجیدی کد خبر: 1101610 برچسب‌ها دانشگاه الزهرا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا دانشگاه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه الزهرا