Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نادعلی منتخب شورای ششم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه منتخبین شورای ششم در جلسه تعیین شاخص‌های شهردار آینده تهران بیشتر بر روی چه ویژگی‌هایی تاکید داشتند؟ اظهار کرد: ما در مرحله اول شاخص‌های کلی و حساس را مدنظر قرار دادیم و بعد به سراغ شاخص‌های جزئی‌تر رفتیم تا یک فرد در قواره اداره شهر تهران تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یعنی از ویژگی‌های شخصیتی مناسبی برخوردار باشد تا بتواند پایتخت کشور را اداره کند.

وی ادامه داد: دیدگاه‌های شهری، تجربیات کلان ملی و منایع پایدار در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته تا ان‌شالله فردی مناسب این جایگاه انتخاب شود که در صورت بررسی‌های نهایی حتما آن را اطلاع خواهیم داد.

منتخب شورای ششم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در این ۴ سال مصوبات نامناسبی در شورای پنجم بوده که بعد از ورود به شورا بخواهید در آن تغییری ایجاد کنید؟ تصریح کرد: قاعدتا در این دوره از شورا تمام مصوبات قبلی بررسی همه‌جانبه خواهد شد، زیرا ما اصلا با یک نگاه سیاسی به این قضیه نگاه نمی‌کنیم و نمی‌گوییم تمام تصمیمات شورای قبلی غلط و یا درست است همچنین باید به نیاز امروز تهران و شهروندان توجه کنیم.

نادعلی با اشاره به کارنامه کاری دوره پنجم شورای‌ شهر تهران ، گفت: رکودی که در این ۴ سال در مدیریت شهری،  اداره شهر  و خصوصا در انتخاب شهردار دیده می‌شود، نشانگر این است که مجموعه عملکرد شورای پنجم شهر تهران به شدت قابل نقد است. یعنی در مهم‌ترین تصمیم اعضای شورا که انتخاب شهردار بوده ما می‌توانیم به صورت محکم نقد کنیم حتی بسیاری از کارهای نیمه‌تمام دوره ۱۲ ساله باید در دوره پنجم تکمیل می‌شد که متاسفانه جای آن‌ها همچنان خالی است و کاری صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید

فردا دومین جلسه تعیین شاخص‌های شهردار برگزار می‌شود/ کمیته تحویل و تحول شورا شنبه برگزار نمی‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران شهردار شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6088873

دیگر خبرها

  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است