Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه با تاکید بر حساسیت و ضرورت ارائه خدمات شایسته به شهروندان توسط مترو در پایتخت و با هدف قطع زنجیره کرونا گفت: با پیگیری های متعددی که انجام شد، با درخواست تسریع در اجرای واکسیناسیون پرسنل امور ایستگاه ها و راهبران شرکت بهره برداری متروی تهران ‌وحومه موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، علی عبداله پور در این باره افزود: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سهم حمل و نقل عمومی در انتقال و توسعه چرخه کرونا ویروس بیش از ۲۶ درصد است، از این رو فعالیت پرسنل امور ایستگاه ها و راهبران قطار از مشاغل هایی است که در معرض خطر ابتلا به این ویروس است چرا که به رغم رعایت همه پروتکل های بهداشتی در این بخش، اما به علت تماس مستمر با مسافران، شاهد ابتلای تعداد زیادی از پرسنل به کرونا و متاسفانه فوت همکاران هستیم.
وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص مترو امروز برای پایتخت امری مهم و اجتناب ناپذیر است تصریح کرد: به دلیل ارتباط مستقیم همکارانم با تعداد زیادی از شهروندان به عنوان مسافر و نقش آنها در کنترل چرخه انتقال ویروس باید هرچه زودتر برای واکسیناسیون آنها مساعدت انجام شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عبداله پور خاطرنشان کرد: پرسنل متروی تهران و حومه از سرمایه های اصلی شرکت هستند و همان طور که در مراسم افتتاح دو ایستگاه شهرک آزمایش و مدافعان سلامت در خطوط ۶ و ۷ متروی تهران؛ دکتر هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از رییس جمهور درخواست اولویت قرار گرفتن رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری تهران برای دریافت واکسن را داشتند؛ با پیگیری هایی که انجام شد با اینکه موافقت تسریع در اجرای واکسیناسیون پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران ‌وحومه را گرفته ایم، اما همچنان این موضوع را دنبال می‌کنیم تا هرچه زودتر محقق شود.

انتهلی پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو واکسیناسیون واکسن کرونا شهرداري تهران شرکت بهره برداری متروی تهران متروی تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که تهیه دستورالعمل و ساز و کارهای نصب و بهره‌برداری ایمن از تاور کرین‌های شهر تهران به زودی تدوین می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی نصیری در نشست تهیه و تدوین شرح وظایف متولیان ایمنی جرثقیل های برجی شهر تهران گفت: برای تهیه دستورالعمل ایمنی بهره‌برداری از جرثقیل‌های برجی شهر تهران باید مجموعه‌های نظام مهندسی و وزارت کار و سایر فعالان در این بخش گرد هم آمده و ضوابط مربوطه را برای کاهش هر چه بیشتر حوادث این حوزه تهیه کنیم.

وی افزود: در همین خصوص باید دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های پیشین با نگاه به تحولات روز و الزامات تامین هر چه بیشتر ایمنی مورد بازنگری دقیق قرار گیرد تا در مجموع شاهد کاهش مخاطرات ناشی از حوادث در حوزه ساخت و سازهای بلند مرتبه باشیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت و ساز در کلانشهر تهران طی سال های اخیر رشد قابل توجه‌ای داشته است، گفت: به تبع آن بهره‌برداری از ماشین‌آلات پیچیده در این صنعت رونق گرفته است، به خصوص در مورد جرثقیل‌های برجی و بهره برداری غیر اصولی در این حوزه که می‌تواند پیامدهای جانی و مالی قابل توجهی بر جای بگذارد باید اقدامات لازم برای بازرسی و تامین ایمنی هر چه بیشتر در این حوزه پیش‌بینی شود.

نصیری اضافه کرد: از همین رو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر اساس مصوبه پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران مبنی بر تعیین و تدوین شرح وظایف کلیه ذیربطان در حوزه ایمنی جرثقیل‌ها، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و تأمین ایمنی نیروی انسانی فعال در کارگاه‌ها و شهروندان و حفظ و حراست از سرمایه‌ها و تجهیزات، تدوین شرح وظایف فعالان حوزه تاورکرین را در دستور کار خود قرار داده است و تا کنون تمامی فعالان این حوزه شناسایی شده اند و باید جدول شرح وظایف آنان در مراحل خرید، نصب، راه اندازی، بهره برداری، برچیدن و جمع آوری جرثقیل های مذکور تهیه و آموزش های لازم برای واحدهای تابعه شهرداری تهران و متولیان راه اندازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد