Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، مهدی دادگر از همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دراطلاعات سپاه استان و فرماندهی انتظامی استان اظهارکرد: تعداد ۴۱ دستگاه ماینر از یک واحد مرغداری کشف و ضبط شد.

وی توان دستگاه های مکشوفه را ۸۲ کیلووات عنوان کرد و افزود: مصرف برق دستگاه های فوق معادل مصرف برق حدود ۱۴۰ خانوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی همچنین بیان کرد: با احتساب موارد فوق تا کنون تعداد ۳۸۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در استان کشف شده که مجموع قدرت آنها نزدیک به ۸۶۰ کیلووات است.

دادگر ضمن تشکر از همراهی وهمکاری دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و فرماندهی انتظامی استان گفت: موارد کشف شده صورتجلسه و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مقامات محترم قضایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: محدودیت های تولید برق ناشی از کمبود آب در نیروگاه های برق آبی موجبات دغدغه برای تامین برق پایدار مشترکین، مراکز درمانی، مراکز برگزاری کنکور و ... را فراهم نموده و سو استفاده از انشعابات برق برای استخراج غیرمجاز رمز ارز، تخلف بوده و علاوه بر مصرف بالای برق که در ایام بحرانی فعلی مشکل عمده ای می باشد، موجب ایجاد نوسان و افت ولتاژ در شبکه و بروز خسارت و مشکلات به ویژه برای مشترکین همجوار می شود.

دادگر در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی هم استانی های گرامی تقاضا می نماییم تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از استقرار دستگاه های رمز ارز غیر مجاز(ماینر) با شماره ۶- ۳۲۴۰۰۵۸۵ -۰۵۶ تماس تا با حفظ محرمانگی از پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره مند شوند.

کد خبر 5249360

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق خراسان جنوبی مهدی دادگر دستگاه ماینر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر ایلام گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها کنکور سراسری خشکسالی اردبیل اراک خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر با اشاره به ناترازی صنعت برق در ٣ بخش مالی، سوخت و تولید و مصرف برق، گفت: ناترازی در این صنعت به طور مستقیم یا غیرمستقیم عملکرد بخش‌های تولید، انتقال و توزیع برق را تحت تأثیر قرار داده است.

مدیرعامل توانیر در ادامه تاکید کرد: رشد شتابان مصرف (٥.٧ درصد) در سال گذشته یکی دیگر از چالش‌های صنعت برق عنوان شده که با توجه به رشد یک الی ٢ درصدی مصرف در کشورهای توسعه یافته، نیازمند تدبیر است؛ بخشی از رشد، مصرف برق نامتعارف است که به پدیده‌های نو ظهوری مانند ماینرهای غیرمجاز یا استفاده از کولرهای گازی در مناطق عادی اختصاص دارد.

وی در ادامه از کاهش فعالیت تولیدکنندگان مجاز رمز ارز از حدود ٣٥٠ مگاوات به کمتر از ٥٠ مگاوات خبر داد و تصریح کرد: به دلیل عدم بازدارندگی، راهکارهای قبلی مربوط به استخراج غیرمجاز و تاکنون ٨٠٠ مگاوات ماینر غیرمجاز کشف شده است.

این مقام مسؤول تاکید کرد: ٣٢ هزار مگاوات مصرف برق سامانه‌های‌سرمایشی در کشور، معادل کل مصرف برق کشور مصر با ١٢٠ میلیون نفر جمعیت، نشان می‌دهد در کشور ما مقررات و مناسبات خوبی برای بهره‌وری انرژی و مهار هدر رفت برق در این حوزه حاکم نیست.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در مناطق عادی و معتدل، ادامه داد: ٨٠ درصد مناطق کشور معتدل محسوب می‌شود که توان صنعت برق در این عرصه به ابزارهای فنی و اجرایی محدود و بدون بهره‌گیری از ظرفیت حوزه حقوقی، امکان جلوگیری از مصارف بی‌رویه یا اجرای طرح‌هایی مانند توسعه خطوط برق وجود ندارد؛ بنابراین کارشناسان این حوزه در تمامی موضوعات مبتلا به صنعت برق ورود کنند.

کد خبر 6096106

دیگر خبرها

  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • آخرین اخبار از کودک مفقود شده کلاله‌ای
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار