Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:32:08 GMT

ورود 169 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۲۹۳۶

ورود 169 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این ناوگان شامل 35 دستگاه واگن باری دو محوره حمل کانتینر، 20 دستگاه واگن حمل غلات، 20 دستگاه واگن لبه‌دار ساخت واگن‌پارس، 5 دستگاه واگن لبه بلند ساخت واگن‌سازی کوثر و 76 دستگاه و اگن لبه‌بلند ساخت فولاد درخشان اراک است. جمع ناوگان باری شامل 156 دستگاه به ارزش 198 میلیارد تومان است که 5 میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین امروز یک دستگاه لکوموتیو باری نوع مپنا24 وارد شبکه ریلی می‌شود و 2 دستگاه لکوموتیو سبک و سنگین بازسازی شده، جمعا به ارزش 74 میلیارد تومان برای 80 نفر اشتغال ایجاد کرده است. 

همچنین امروز 10 دستگاه واگن خواب در داخل بازسازی و ارتقاء یافته است که 80 میلیارد تومان ارزش دارد و 132 نفر اشتغال ایجاد کرده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لکوموتیو واگن باری ناوگان ریلی دستگاه واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، عباس شرفی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون بر هفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۰ میلیون تن انواع کالا سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در محورهای مختلف جا به جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

کد خبر 6097176

دیگر خبرها

  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • فیلم| لکوموتیو، واردات یا تولید داخل
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • چرا برای صاحبان بار انتخاب ریل به جای جاده جذابیتی ندارد؟
  • تمام لکوموتیوها به دوربین مجهز می‌شوند