Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جواد خیابانی وقتی «اویارزابال» آخرین پنالتی اسپانیایی‌ها فرستاد کنج دروازه سوئیسی‌ها گفت: «مردم سوئیس به خاطر بازی تیم‌شان خوشحال باشند.»

آقا جواد خیابانی، خوشحالی به خاطر باخت مختص ما ایرانی‌هاست. فکر می‌کنم الان سوئیسی‌ها از بازی تیم‌شان راضی هستند و ناراحت اینکه چرا به مرحله بعد نرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ایرانی‌ها هستیم که بعد از باخت به اسپانیا به خیابان می‌ریزیم و خوشحالی می‌کنیم چون نیار به این خوشحالی داریم.

مردم سوئیس در حالت عادی خوشحال‌اند. آنها سومین کشور خوشحال جهان در سال کرونا هستند. بسیاری از آنها واکسن زدند. تورم ندارند. برای خرید مرغ در صف نمی‌ایستند. هر روز با افزایش قیمت روبرو نیستند. حقوق‌شان را سر ماه و به موقع می‌گیرند.

ما نیاز به یک اتفاق داریم که به بهانه آن خوشحال شویم. مثلا در خیلی از کشورها، لایی زدن بازیکن‌ تیم ملی به حریف، تبدیل به یک حماسه نمی‌شود اما آنقدر با شادی و حال خوب فاصله داریم که وقتی وحید امیری، به پیکه لایی زد به آسمان پریدیم که انگار قهرمان جهان شده‌ایم.

مردم ایران با یک اتفاق کوچک هم خوشحال می‌شوند و کیف دنیا را می‌برند. شاید باورش برای بسیاری از مردم جهان سخت باشد، یک اتفاق کوچک می‌تواند برای ما شادی بزرگ به ارمغان بیاورد. در سیل مشکلات به دنبال روزنه‌ای هستیم تا به بهانه آن خوشحالی کنیم.

دل‌خوشی‌ها ما اتفاق‌های عادی بسیاری از مردم جهان است. خوشحالی مثل پیروزی تیم ملی هم زودگذر است. دل‌خوشی با ثبات یعنی کار، درآمد خوب، داشتن خانه و ماشین.

کار نیست اگر هم باشد درآمدش پایین است. داشتن خانه و ماشین که بیشتر به رویا شبیه است. هر شب که صبح می شود هم این رویا بیش تر به سراب شبیه تر می شود.

کار و درآمد نباشد، تفریح هم نیست .دلخوشی نیست که امروز بسیاری از جوانان ایرانی، با هنر و بی هنر، نخبه و غیر نخبه در سودای رفتن هستند.

کلاس های زبان های خارجی مجازی و غیرمجازی پر شده است از کسانی که در سر هوای زندگی در خارج از ایران را دارند.آنها راضی هستند به زندگی هر کجا به غیر از ایران.

آنها می‌روند تا یک زندگی عادی را تجربه کنند. زندگی که از باخت تیم‌شان در یک مسابقه بین‌المللی راضی باشد نه خوشحال.

پایین آمدن سن اعتیاد و بالا رفتن سن ازدواج در کشور اتفاقی نیست. احتیاج به برگزاری همایش و جلسات آنچنانی هم ندارد. حال دل جوان را خوب کنید تا ببینید سیل مشکلات پشت سد حال خوب می ماند.

ما نباید چش انتظار خوشحالی‌های مقطعی باشیم. ما نباید منتظر یک بازی خوب باشیم تا به خیابان بیاییم و جشن بگیریم. ما لایق حال خوب همیشگی هستیم.

منبع: عصرایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جواد خیابانی پنالتی سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک کارشناس حقوقی در برنامه به خانه برمی‌گردیم درباره اینکه چگونه بعد از فوت متوفی از دارایی های کامل وی باخبر شویم گفت: با دادخواست تحریر ترکه به شورای حل اختلاف آنجا استعلام‌ها انجام می‌شود و اموالی که سند رسمی داشته باشد مانند ملک ها، ماشین‌ها و حساب بانکی استعلام آنها می‌آید ولی اگر سند نداشته باشند و وکالتی خریداری شده باشد باید تحقیقات میدانی شود و راه دیگری برای اخذ استعلام آنها وجود ندارد.

کد خبر 848086 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم فرزندآوری سازمان‌ بهشت‌ زهرا

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم