Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه عرصه حقوق بشر عرصه شعار و سخنرانی نیست، گفت: مدعیان روسیاه غربی، بشر را درجه بندی کرده و برخی از ابناء بشر را بهره‌مند از حقوق بشر نمی‌دانند که این سیاست و برخورد دو گانه غرب و استفاده ابزاری از حقوق بشر، باید با مطالبه و پیگیری جهانی از غرب پایان پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا اکبری زاده، مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری استان کرمان در گفت‌وگو با میزان به مناسبت ۱۲ تیرماه، روز حمله ناو وینسنس آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و روز افشای ماهیت واقعی حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: عرصه حقوق بشر عرصه شعار و سخنرانی نیست، بلکه عرصه عمل واقدام است.   مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: مدعیان روسیاه غربی، بشر را درجه بندی کرده و برخی از ابناء بشر را بهره‌مند از حقوق بشر نمی‌دانند که این سیاست و برخورد دو گانه غرب و استفاده ابزاری از حقوق بشر، باید با مطالبه و پیگیری جهانی از غرب پایان پذیرد.   وی تصریح کرد: برخی رفتار‌های انجام شده در کشور‌های داعیه دار حمایت از حقوق بشر در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰، نمونه نقض آشکار مبانی حقوق بشر بود که روسیاهی غرب برای پاسداشت حقوق بشر را در پی داشت.   اکبری زاده تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که در حمایت از حقوق بشر صادقانه عمل کرده و در پاسداشت آن تمام تلاش خود را به کار گرفته و خواهد گرفت.
مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری استان کرمان بیان کرد: کشور‌های غربی در این باره باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. بیشتر بخوانید: کشورهای اروپایی با بی‌کیفرمانی تروریست‌ها از اقدامات تروریستی آنها سود می‌برند! انتهای پیام/ برچسب ها: نقض حقوق بشر جنایات آمریکا دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نقض حقوق بشر جنایات آمریکا دستگاه قضایی کرمان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نشست صمیمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان غربی و معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی با مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان برگزار شد.

 در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات تامین، توزیع کود و ذخیره سازی و میزان موجودی در انبار‌های سازمانی بحث و تبادل نظرات مختلفی انجام گرفت؛ در این جلسه دکتر مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی ضمن ارایه گزارش در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی و افزود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین نماید. 

در ادامه معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ضمن ابراز رضایت از تامین و تدارک کود در پاییز ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ تقاضای فعالیت مستمر همچون سنوات گذشته را برای سرک پاییزه و محصولات بهاره نمودند و در پایان نیز جناب آقای دکتر دهقان ضمن عرض خدا قوت به جناب آقای رسولی مدیر عامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور و زحمات همه همکاران ایشان بخصوص در مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی در جهت تامین و توزیع به موقع کود‌های کشاورزی در جهت خدمت رسانی به کشاورزان محترم و زحمتکش تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود