Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کردستان طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیمحضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای محسنی اژه‌ای (دام عزه)

با اهدای سلام و تحیت؛

انتصاب شایسته و به حق حضرتعالی را به سمت ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را محضر شریف تان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتصاب ارزنده نشان از کارآمدی و توانمندی و جایگاه علمی، فقهی و اشراف جنابعالی در دستگاه قضایی دارد و امید است با الطاف باری‌تعالی و تدابیر حضرتعالی شاهد تحولی شگرف در دستگاه قضایی باشیم.

اینجانب به همراه معاونین، قضات و کارکنان دادگستری استان کردستان تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمود‌های حضرتعالی تمام توان خویش را در جهت ارتقا و تحول دستگاه قضایی کشور به کار خواهیم گرفت.

از درگاه خداوند متعال طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضرت مستطاب عالی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان کردستان پیام تبریک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کردستان پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کردستان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان