Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه شش شهرداری قم از اجرای ۲۰ هزار مترمربع فضای سبز در فضای ورودی و خروجی‌های تقاطع غیرهمسطح سلام خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا حسینی در حاشیه بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سلام اظهار داشت: این تقاطع غیرهمسطح در مدت حدود ۲۳ ماه با اعتباری حدود ۱۴.۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مشخصه‌های این پروژه، بهبود تردد و بحث‌های ترافیکی در این محدوده بود، تصریح کرد: پیش از این در ورودی قم از سمت جعفرآباد با مشکلات زیادی روبرو بودیم و یکی از نقاط حادثه‌خیز استان قم به جهت ورود زیاد خودروهای سبک و سنگین از استان‌های شمال و شمال غرب کشور به شهر قم از این محور بود.

مدیرمنطقه شش شهرداری قم با بیان اینکه افتتاح تقاطع غیرهمسطح سلام به جهت ترافیک و ایمنی تردد از اهمیت خاصی برخوردار است تصریح کرد: در موضوع سیما و منظر این پروژه نیز حدود ۲۰ هزار مترمربع داخل فضای ورودی و خروجی‌های، اجرای فضای سبز پیش‌بینی شده که در دو ماه آینده کاشت و فضای سبز آن بروز و ظهور پیدا خواهد کرد که امیدواریم حلاوت و شیرینی آن بر مردم مبارک باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقاطع فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی

دریافت 24 MB

ورود به این کاخ برایتان هیجان انگیز است و در همان ابتدا پلکانی وسیع با آیینه کاری های خیره کننده در مقابلتان قرار دارد که ناخودآگاه دوست دارید بایستید و عکس بگیرید البته باید محافظی کیسه ای روی کفش هایتان بپوشید و بعد وارد شوید.

بعد از پلکان وارد تالاری وسیع می شوید که به نام سلام یا تاجگذاری هم شناخته می شود. در انتهای سالن تختی را میبینید که ماکتی ساخته شده از تخت اصلی به نام تخت طاووس است که نادرشاه از هندوستان به عنوان غنیمت جنگی با خود به ایران آورده بود و پس از قتلش توسط غارتگران تخریب و جواهرات آن به یغما برده شد. فتحعلی شاه قاجار که سودای بر تخت نشستن شاهان در گذشته را داشت دستور می‌دهد تختی مرصع برایش بسازند که در ابتدا به خاطر آیینه ای به شکل خورشید در بالای آن «تخت خورشید» نام داشت و پس از ازدواجش با طاووس خانم تاج الدوله که ۱۵ ساله بود نامش را تخت طاووس گذاشتند. تخت طاووس تا سال ۱۳۶۰ در کاخ گلستان نگهداری میشد و سپس به موزه جواهرات بانک ملی ایران منتقل شد.

تهیه و گزارش: مهلا داریان

کد خبر 847606 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری سفر - گردشگری تور- گردشگری

دیگر خبرها

  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی