Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز شنبه در همایش بزرگ شهرداری ها و دهیاری های استان ایلام اظهار داشت: ۲ لایحه درآمدهای پایدار و مالیات بر ارزش افزوده برای حمایت از شهرداری ها و دهیاری های کشور به تصویب رسیده است.

وی یکی از نیازهای کنونی شهرداری ها را تامین تجهیزات آتش نشانی ذکر کرد و افزود: ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تامین دستگاه های آتش نشانی و عرضه اوراق مشارکت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر حمایت ها برای شهرداری های بزرگ است

معاون وزیر کشور تاکید کرد: همچنین برای رشد، توسعه و رونق طبق ماده ۵۸ طرح ها و ایده هایی برای شهرهای کوچک در نظر گرفته شده و توزیع عادلانه منابع و اعتبارات به تمام استان ها از دیگر نگاه های ویژه به شهرداری ها و دهیاری ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی نژاد گفت: باتوجه به طراحی سامانه بانک اطلاعاتی شهرداری ها و دهیاری ها، شهرداران و دهیاران هرچه سریعتر نسبت به تکمیل طرح های نیمه تمام محل خدمت خود اقدام تا اعتبارات مورد نیاز را برای اتمام پروژه ها دریافت کنند.

وی در خصوص این سامانه یادآور شد: در سامانه بانک اطلاعاتی شهرداری ها و دهیاری های کشور اطلاعات مربوط به شهرداری ها و دهیاری های تمام نقاط کشور از جمله پروژه های در دست اقدام، نیمه تمام، اعتبارات مصرف شده و مورد نیاز در این بانک اطلاعاتی بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش پدیده حاشیه نشینی و مهاجرت جمعیت به شهرهای بزرگ، باید در روستاها و شهرهای کوچک شرایط اشتغال زایی و خدمات رفاهی افزایش یابد تا از مهاجرت ساکنان این مناطق به کلان شهرها جلوگیری شود.

رئیس سازمان همیاری شهرداری های کشور یادآور شد: در شهر ایلام نیز تامین منابع مالی برای خرید نردبان آتش نشانی و عرضه اوراق مشارکت در نظر گرفته شده و همچنین برای شهرداری های در مسیر اربعین نیز مبلغ ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، همایش شهرداری ها و دهیاری های استان ایلام با حضور استاندار و دهیاران و شهرداران نقاط مختلف استان ایلام برگزار شد.
جمالی نژاد برای افتتاح زیرگذر شهید کشوری به استان ایلام سفر کرده بود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ایلام شهرداری ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ایلام شهرداری ایلام انتخابات ۱۴۰۰ ایلام شهرداری ایلام شهرداری ها و دهیاری شهرداری ها و دهیاری ها استان ایلام آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر

فرماندار شهرستان پیرانشهر گفت: طی سال ۱۴۰۲ برای حوزه شهرداری پیرانشهر ۴۶ میلیارد تومان و شهر لاجان نیز ۱۱ میلیارد تومان کمک از سوی دولت پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، خضر کاک‌درویشی در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: از شروع دولت سیزدهم ۲۸ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های شهرستان پیرانشهر واریز شده است.

وی افزود: مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز شده که در جهت توسعه و عمران و آبادانی روستاها صرف شده است.

فرماندار پیرانشهر گفت: افزایش بودجه سه برابری تخصیص پیدا کرده به دهیاری‌های شهرستان طی شروع دولت سیزدهم نشان از توجه ویژه دولت به توسعه روستاهاست.

کاک‌درویشی همچنین میزان واریزی از محل کمک دولت را در سطح شهر پیرانشهر طی سال ۱۴۰۲ برای حوزه شهرداری ۴۶ میلیارد تومان و شهر لاجان را نیز ۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان و شوراهای شهر و روستا نیز به بیان مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات شهر و روستا پرداختند.

کد خبر 750013

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی