Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز شنبه در آیین افتتاح پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام اظهار داشت: توسعه زیرساخت های شهری با محوریت طرح های اجتماعی هم راستا با توسعه و احداث پروژه های عمرانی در دستور کار مدیریت استان قرار داشته است.

وی یادآور شد: در سال های اخیر طرح های مردم محور بر مبنای مفاهیم اجتماعی در نقاط مختلف این استان به ویژه مرکز شهر ایلام یکی پس از دیگری شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری ادامه داد: استان ایلام حق بزرگی بر کشور دارد چرا که مردم این استان با وجود حملات پی در پی عراق، منطقه را ترک نکردند و صبورانه جنگ را تحمل کردند و اکنون به عنوان دروازه عتبات عالیات نیاز به توجه ویژه توسط مسوولان کشور دارد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب کشور نیز در این آیین گفت: هوانیروز به عنوان یک نیروی نظامی دفاعی ولایت مداری و حفاظت از امنیت کشور و ملت را بر عهده دارد.

سرهنگ ستاد خلبان غلامرضا شایان افزود: امروز هوانیروز به سیستم ها و تجهیزاتی چون دید در شب و دوربرد به صورت کاملا بومی دست یافته است و دشمن را مقهور توانایی های خود کرده است.

وی تاکید کرد: فرهنگ ما برگرفته از قرآن و عاشورا است که باید این فرهنگ غنی به یاد مانده از دفاع مقدس به نسل های آینده منتقل شود.

شهردار ایلام هم در این آیین با اشاره به مزایای افتتاح پروژه زیر گذر شهید کشوری گفت: کاهش بار ترافیکی در میدان شهید کشوری سابق یک ضرورت و مطالبه همگانی بود که با ایجاد زیرگذر شهید کشوری بار ترافیکی این نقطه پرتردد کاهش محسوس یافت.

طالب صادقیان افزود: شهر ایلام در سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از خودروی شخصی به جای ناوگان حمل و نقل عمومی است که این معضل باعث رشد ترافیک شهری در ایلام شد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف شهرداری در طی این سال ها، ایجاد شهری انسان محور و کاهش استفاده از خودروهای شخصی بوده است که با احداث طرح های مختلف از جمله پیاده راه آیت الله طالقانی و سعدی یا زیرگذرهای رسالت و شهید کشوری در راستای این اهداف بود.

به گزارش ایرنا، زیرگذر شهید کشوری آذرماه سال ۹۸ کلنگ زنی شد و بعد از ۱۸ ماه و با بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال و در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام افتتاح شد.

این آیین با حضور خانواده شهید کشوری، معاون عمرانی وزیر کشور، مسوولان نظامی، امنیتی، هوانیروز ارتش، مسوولان دستکاه های اجرایی و جمعی از شهروندان برگزار شد.

برچسب‌ها ایلام افتتاح طرح شهرداری ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام افتتاح طرح شهرداری ایلام ایلام افتتاح طرح شهرداری ایلام شهید کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود