Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: پس از انقلاب، ورزش ایران در سطح جهان و المپیک جایگاه بهتری پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛حجت‌الاسلام والمسلمین  شاهرخی روز شنبه درآیین بدرقه وتجلیل از دو ورزشکارلرستانی  حاضر در المپیک توکیو غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و مرتضی قیاسی کشتی گیر ئوزن 57 کیلوگرم تیم ملی آزاد ،اظهار کرد: ورزش برای هر کشوری سرمایه است افتخار آفرینی یک ورزشکار در عرصه های مختلف دل مردم را شاد می‌ کند و در شرایطی که دشمنان قصد دارند هویت و افتخار ملی را کمرنگ جلوه بدهند، ورزش دنباله راه شهیدانی مانند سردار قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه انرژی مثبت جوانان ورزشکار اراده‌های ما را مصمم می‌کند ادامه داد: پس از انقلاب، ورزش ایران در سطح جهان و المپیک جایگاه بهتری پیدا کرد و اکنون هم ظرفیت بسیاری وجود دارد و می‌توانیم بهتر باشیم.

حجت الاسلام شاهرخی  با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت های بی‌شماری در قشر جوانان است و باید در این راستا استعدادیابی شود،تصریح  کرد: ورزشکاران نباید یکدیگر را تضعیف کنند و از طرفی باید توانایی ارتقای علم کشتی را تقویت کنیم.

امام جمعه خرم‌آبادبیان کرد: گاهی اختلافات درونی ما را از مسیر اصلی دور می‌کند و هرگاه آرامش بر ورزش حاکم باشد و مدیران خودشان را وقف ورزش کنند نتیجه مثبت را مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: لرستان در دهه ۷۰، ورزشکاران افتخار آفرین خوبی در رشته کشتی به جامعه معرفی کرد و اکنون نیز باید کشتی این استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

او گفت: ورزشکاران در عرصه های مختلف نماینده ملت ایران، شهیدان، جانبازان و اقشار مختلف هستند که باید برای نقش آفرینی بیشتر آنها، جذب حمایت کننده مالی در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک کشتی ورزشکاران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟