Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسن اسدی با اشاره به ضرورت توسعه ورزش همگانی در میان اقشار مختلف جامعه از برگزاری لیگ تندرستی در باشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش برنا، امیرحسن اسدی، سرپرست امور استان های کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی کشور گفت: یکی از اولویت های اصلی ما در فدراسیون، معرفی رشته بدنسازی با برگزاری پویش های مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا تمامی رشته های زیرمجموعه بدنسازی و پرورش اندام در رویدادهای ورزشی معرفی تا مردم به سمت این ورزش های کم هزینه سوق پیدا کنند.

وی افزود: هدف اصلی ما این است که با فرهنگ سازی ورزش همگانی را در استان های مختلف توسعه داده و به مناطق محروم کشور ورود خواهیم کرد تا نگرشی متفاوت نسبت به انجام ورزش در این مناطق ایجاد شود. کمیته همگانی وظیفه دارد تا ورزش را در میان آحاد جامعه گسترش دهد و در این میان تفاوتی نمی کند مخاطب ما از چه طیف و چه قشری باشد. امروز اولویت اول ما مناطق محروم است و در سفر به مناطق کم تر برخوردار تلاش می شود تا چالش های پیش رو در ورزش همگانی برطرف شود.

این مقام مسئول در فدراسیون بدنسازی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1400 فعالیت های ما به صورت جدی آغاز شده و استان های اصفهان، قزوین، خراسان شمالی، گیلان، سیستان و بلوچستان و همدان رویدادهای موثری همچون ورزش صبحگاهی و پویش آماده شو را برای آقایان و بانوان برگزار کرده و توانسته اند شهروندان را به سمت فعالیت های بدنی سوق دهند.

اسدی ادامه داد: شیوه مدیریت فعلی این گونه نیست که صرفا حضور در ستاد مدنظر باشد و به صورت ماهانه به دو نقطه کشور سفر و در راستای پیشبرد ورزش همگانی تلاش می شود و با بررسی ظرفیت های استانی گام هایی در راستای توسعه ورزش در کشور برداشته می شود.

سرپرست امور استان های کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی با اشاره به اهم فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: ما چندین هدف را در کمیته همگانی دنبال می کنیم که یکی از آن ها اجرای سراسری پویش آماده شو است. برنامه بعدی این کمیته برگزاری لیگ تندرستی در باشگاه های سراسر کشور است. 

وی افزود: آموزش به عنوان یکی از ارکان توسعه ورزش در دستور کار کمیته همگانی قرار گرفته و از اولویت های ماست تا با اتکا به این مقوله بتوانیم ورزش را با هزینه کم تر در میان شهروندان توسعه دهیم. در سفرهایی که به مناطق محروم خواهیم داشت، آموزش حداقل اقدامی است که می توانیم در این نواحی داشته باشیم و مشخصا در این راستا با تمام توان گام هایی برداشته خواهد شد.

اسدی گفت: ورزش همگانی امروز در کشور این ظرفیت را ایجاد کرده تا بانوان نیز بتوانند از سلامتی جسمانی بیشتری برخوردار شوند و با بررسی انجام شده مشخص شد که در استان های کشور، فعالیت بانوان در کمیته همگانی بیش از آقایان بوده و مشارکتی قابل توجه داشته اند. در آخرین دوره کلاس مربیگری که برگزار شد، این بانوان بودند که بیشتر کرسی های این دوره را به خود اختصاص دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کمیته همگانی ورزش همگانی مناطق محروم توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج