Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در اجلاس تجلیل از مدیران شایسته ایران که به‌مناسبت روز صنعت و معدن برگزار شد، از مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تقدیر و تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اجلاس تجلیل از مدیران شایسته ایران 1400 (توسعه کسب و کار) عصر امروز پنجشنبه 10 تیرماه با حضور ‌مدیران برتر شرکت‌های صنعتی و اقتصادی کشور در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اجلاس که به‌مناسبت‌ روز صنعت و معدن برگزار شد، از دکتر محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اهدای نشان مدیر شایسته سال، تجلیل و تقدیر شد.
لازم به‌ذکر است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1393 از سوی بانک ملی ایران، بزرگ‌ترین نهاد بانکی خاورمیانه، مأموریت یافت تا به ارائه محصولات و خدمات نوین در زمینه پرداخت الکترونیکی بپردازد.
این شرکت در این سال‌ها با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاق، توانسته‌ به‌دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع‌) نائل شود.
همچنین شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی (‍‌PSP) در ایران با بهره‌گیری از ظرفیت 60 میلیون حساب فعال در بانک ملی ایران، بیش از 1700 نفر نیروی انسانی و با 37 نمایندگی شعب در سراسر کشور در حال فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان و کاربران عزیز در صنعت پرداخت کشور است.
از سوی دیگر، این شرکت «اپلیکشین ایوا» را به‌عنوان نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران راه‌اندازی کرده و در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار داده است تا آنها بسیاری از خدمات بانکی خود را بدون حضور در شعبه بانک، به‌راحتی و کاملا ایمن انجام دهند.
برچسب‌ها پرداخت الکترونیک سداد محمود زاده
ارسال نظر
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد

شایسته مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در گلخانه‌های استان گفت: این میزان گل پارسال از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه‌های استان برداشت شده است.  

او با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل‌های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استان‌های مشهد و تهران ارسال می‌شوند.  

شایسته بیان کرد: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.  

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: ارقام موجود گل رز، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود