Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پست به مهم ترین اخبار دنیای گیم اشاره می کنیم.

 

اطلاعات جدید اما تایید نشده از بازی GTA 6 منتشر شده است. چند سالی است که شایعات بازی GTA 6 به گوش می رسد. تام هندرسون که اطلاعات بسیار خوبی در مورد بتلفیلد جدید فاش کرده بود و مشخص شد که حرف های او درست بوده است، در مورد GTA 6 نیز اطلاعات تازه ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که این بازی در مراحل اولیه ساخت است و تا سال 2025 نباید منتظر آن باشیم. همچنین به نظر می رسد با انتشار بسته های الحاقی، نقشه بازی بزرگتر خواهد شد و قسمتی از این نقشه بخش پرطرفدار Vice City را در بر می گیرد. همچنین فضای بازی در دنیای امروزی جریان دارد و خبری از ساخت بازی با فضای گذشته و یا آینده نیست.

بازی های پرطرفدار Call Of Duty Mobile و Pubg Mobile به سیستم عامل هواوی یعنی HarmonyOs آمدند.

اسکین لوکی یکی از ستارگان دنیای مارول به بازی فورتنایت اضافه شد.

پرفروش ترین بازی های این هفته بریتانیا مشخص شدند.  بازی Mario Golf: Super Rush در صدر این جدول قرار گرفت. جدول 10 بازی پرفروش این هفته را مشاهده می فرمایید.

رتبه هفته گذشته رتبه هفته جاری عنوان هفته اول انتشار 1 Mario Golf: Super Rush 3 2 FIFA 21 1 3 Ratchet & Clank: Rift Apart 4 4 Mario Kart 8: Deluxe 6 5 Animal Crossing: New Horizons 12 6 Assassin's Creed: Valhalla 8 7 Minecraft (Switch) هفته اول انتشار 8 Scarlet Nexus 14 9 Ring Fit Adventure 9 10 Super Mario 3D World + Bowser's Fury

 

سازندگان بازی The Medium با کمپانی کونامی همکاری می کنند. همین خبر کافی بود تا شایعات ساخت بازی Silent Hill توسط این تیم قوت بگیرد.

بازی های رایگان ماه جولای برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند. Call of Duty: Black Ops 4 و WWE 2K Battlegrounds برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار می گیرد. همچنین بازی A Plague Tale: Innocence برای کابران پلی استیشن 5 در دسترس قرار می گیرد.

فروش بازی Persona به 15 میلیون نسخه رسید.

اولین تصویر از پشت صحنه سریال مورد انتظار The Last Of Us توسط بازیگر نقش تامی منتشر شد. گابریل لونا در اینستاگرام خود تصویر منتشر کرد که شاهد حضور او در کنار بازیگران نقش جوئل و سارا هستیم. احتمالا این عکس شما را به یاد اولین دقایق بازی The Last Of Us می اندازد که برای دقایقی کنترل کاراکتر سارا در اختیار کاربران بود و این خانواده در حال فرار از خانه خود بودند.

اخبار داغ 

نقشه تبهکاران برای بازیگران زن ایرانی + فیلم و عکس خاطره بازی با مهدی پاشازاده در طرفداری: یاوری تیم ملی را به من سپرد، سبیل همه بچه ها را زدم! فعالیت ورزشی در پایتخت و ۱۰ شهرستان دیگر استان تهران تعطیل شد آندره آ استراماچونی، سرمربی الغرافه قطر شد / رسمی شواین اشتایگر: بونوچی و کیه لینی بهترین مدافعان حال حاضر جهان هستند اولین روز ژوزه مورینیو در آاس رم / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پلی استیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند