Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به رغم عقدقرارداد آندره آ استراماچونی با باشگاه قطری وکلای باشگاه استقلال همچنان در پرونده این مربی ایتالیایی تلاش دارند طلب او را بیشتر کاهش بدهند.

انتشار خبر بامدادی عقد قرارداد آندره آ استراماچونی با باشگاه قطری کمک کرد تا مدیران باشگاه استقلال پس از ماه ها اضطراب، نفس راحتی بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* آندره آ استراماچونی که در تاریخ ۱۴ آذر سال ۱۳۹۸ و صبح روز بازی استقلال و پیکان قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ با همه اعضای کادر فنی‌اش (منهای عمر دانسی) از ایران خارج شد.

* بلافاصله پس از خروج استرا از مرزهای کشورمان، شکایت خود بابت دریافت مطالباتش را به فیفا برد. طبق شکایت پاستورلا (وکیل استراماچونی) این مربی باید یک میلیون و ۶۵۰ هزار یورو بابت عدم تعهد استقلال در پرداخت حقوقش، همچنین باقی مانده دستمزدش به اضافه ضرر دیرکرد آن را دریافت می‌کرد.

* شکایتی که همین حالا به گفته احمد مددی مدیرعامل استقلال توسط وکلای بین المللی این باشگاه در فیفا در جریان و پرونده اش باز است. وکلایی که آنها هم مجانی برای استقلال کار نمی کنند و البته استقلال بابت درخواست بررسی مجدد مبالغی را به حساب فیفا واریز کرده است.

* پیش از این، استقلال با اخراج وینفرد شفر سرمربی آلمانی این تیم در فصول هفدهم و هجدهم دچار چنین مشکلی شد. جایی که وینفرد شفر طبق قراردادش باید یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از استقلال پول می گرفت اما این مربی به محض عقد قرارداد با باشگاه بنی یاس امارات بخش عمده مطالباتش را از دست داد.

* طبق قوانین فیفا مربی اخراج شده و یا فسخ قرارداد کرده مادامی که بیکار باشد می تواند همه حقوقش را از باشگاه قبلی دریافت کند، اما در صورت عقد قرارداد با یک تیم جدید می‌تواند تنها چیزی در حدود یک سوم رقم قراردادش را از باشگاه قبلی دریافت کند.

* حالا آندره آ استراماچونی هم با باشگاه الغرافه قطر قرارداد بسته و به طور اتوماتیک یک میلیون یورو از رقم مطالباتش کسر می‌شود. همان‌طور که شفر از استقلال تنها ۸۰۰ هزار دلار گرفت و یک میلیون دلار دیگر طلبش خود به خود از بین رفت.

* حالا و با قیمت حدودی هر یورو ۳۰ هزار تومان در بازار ارز، در واقع ۳۰ میلیارد تومان خود به خود از طلب استراماچونی از باشگاه استقلال کسر می شود. گرچه وکلای این باشگاه در فیفا تلاش دارند بخش دیگری از این طلب ۶۵۰ هزار یورویی را از بین برده و آن را کاهش دهند.

* در این مدت مدیرعامل باشگاه استقلال همواره با اشاره به پرونده استراماچونی یکی از دلایل بدعهدی باشگاه در پرداخت پول بازیکنان را این قبیل پرداختی های ارزی عنوان می کرد که با عقد قرارداد استراماچونی و الغرافه این موضوع تا حد زیادی رفع و رجوع شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال باشگاه استقلال استراماچونی استقلال باشگاه استقلال سرمربی استقلال آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال عقد قرارداد یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال یک رکورد جدید

 جواد نکونام روزی که روی نیمکت استقلال نشست دو هدف داشت. هدف اول او قطعا قهرمانی با آبی‌پوشان بود اما او دوست داشت این قهرمانی با رسیدن به رکوردی که فرهاد مجیدی ثبت کرده بود اتفاق بیفتد. 

باخت به سپاهان در هفته سوم، اما باعث شد تا رویای قهرمانی بدون شکست از بین برود. حالا جواد نکونام به دنبال این است که جام را بالای سر ببرد و این بار به جای رکورد فرهاد مجیدی، رکورد پرسپولیس را نشانه گرفته است. 

قرمزهای پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت مصطفی دنیزلی و افشین قطبی، در 26 بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار داشتند.

حالا استقلال نکونام فرصت دارد این رکوردی را که پرسپولیس با دو مربی در دو فصل به دست آورد به تنهایی در یک فصل از آن خود کند. 

به این ترتیب او با این که در این مسیر به رکورد پرسپولیس می‌رسد اما در اصل اولین مربی‌ای است که می‌تواند این رکورد را خلق کند و البته برخلاف دو مربی دیگر مربی وطنی است. 

جواد نکونام 5 هفته فرصت دارد که هم این رکورد را به دست بیاورد و هم تیمش را قهرمان کند. البته نکونام خوب می‌داند که در این هفته‌ها بردن بسیار مهم‌تر از نباختن است. در حال حاضر تیمی مانند مس رفسنجان هم می‌تواند یک رکورد در نباختن ثبت کند اما جایگاه خوبی در جدول ندارد. همانطور که تساوی در تبریز رکورد نباختن این تیم را حفظ کرد اما اگر استقلال خوش‌شانس نبود می‌توانست به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود.

دیگر خبرها

  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار