Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترم تابستان دانشگاه گیلان به صورت مجازی از ۱۹ تیرماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه گیلان در تابستان سال ۱۴۰۰ مجری ترم تابستان به صورت مجازی (غیر حضوری) است.


تمامی دانشجویان موسسات عالی دولتی و غیر دولتی، آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به اخذ ترم تابستان در دانشگاه گیلان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان متقاضی تا ۱۷ تیرماه با کد ملی و شماره شناسنامه (در قسمت مقطع تحصیلی، کارشناسی پیوسته را انتخاب نمایند وارد سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان شده و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام کنند.


لازم است دانشجویان فرم میهمانی تابستان را که از دانشگاه مبدا دریافت نموده اند، اسکن و در مرحله نهایی نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند.


لازم به ذکر است، دانشجویان می‌بایست حداکثر تا چهل و هشت ساعت کاری پس از تاریخ ارائه درخواست مجددا به سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و در تاریخ‌های تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام کنند.


دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه گیلان وجود ندارد، در قسمت دانشکده، سایر دانشکده‌ها و رشته میهمان دانشگاه گیلان را انتخاب کنند.


دانشجویان دانشگاه گیلان بر اساس تقویم آموزشی پس از پرداخت هزینه نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

پس از انتخاب واحد دانشجویان می‌توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده و از طریق ادرس الکترونیکی ecent۲.guilan.ac.ir (کلمه کاربری و رمز عبور شماره دانشجویی) وارد سامانه تبادل محتوای الکترونیکی شده و در کلاس‌های آنلاین اقدام مقتضی به عمل آورید.


تمامی کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد، ضروری است دانشجویان هماهنگی لازم در خصوص پذیرش دروس مجازی را با دانشگاه مبدا به عمل آورند. دانشگاه گیلان مسئولیتی در خصوص عدم پذیرش دروس توسط دانشگاه مبدا نخواهد داشت.

 


تمامی مراحل ثبت نام در سامانه درخواست میهمانی، انتخاب واحد، پرداخت شهریه و برگزاری کلاس‌ها به صورت غیر حضوری می‌باشد و دانشگاه از پذیرش دانشجو به صورت حضوری معذور است.


حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نخواهد بود.


درصورت انتخاب واحد و عدم انصراف در زمان مقرر شهریه واریز شده قابل نخواهد بود. بدیهی است در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان در یک کلاس شهریه پرداختی پس از طی روال اداری قابل پرداخت خواهد بود.


حضور دانشجو در کلاس‌های آنلاین الزامی است، لذا دانشجو می‌بایست به زمان برگزاری کلاس‌ها و تاریخ امتحان (ارزیابی) به جهت عدم تداخل توجه کافی داشته باشد.

دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://education.guilan.ac.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه گیلان وزارت علوم دانشگاه گیلان ترم تابستان انتخاب واحد اقدام کنند کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام دولت امریکا در سرکوب جنبش دانشجویی و حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردند.
ملکوتی از مدرسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این تجمع با اشاره به بیداری جوامع و مردم جهان و حمایت اکثر ملت‌ها از مظلومیت مردم غزه گفت: امریکا به عنوان شریک جرم رژیم اشغالگر قدس باید محاکمه شود و ملت‌های ازاده جهان اجازه فروش سلاح به این رژیم کودک کش را به قدرت‌های استکباری ندهند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد