Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر آیت الله نوری همدانی در بیانیه ای شایعات بی اساس درباره موضع این مرجع تقلید پیرامون شیوع کرونا در استان سیستان و بلوچستان را تکذیب کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته» اخیراً در درس خارج فقه یا در یکی از ملاقات‌ها، معظم له فرمودند:

علت موج جدید و همه‌گیری بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان به جهت کفاره گناهان اهالی (برادران اهل سنت) آن استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تکذیب این خبر چند نکته را متذکر می‌شویم:

۱- بی تردید اینگونه اخبار کذب از سوی شبکه‌های معاند و دشمنان نظام و انقلاب و روحانیت خصوصاً مرجعیت شیعه و مردم چه شیعه و چه برادران اهل سنت می‌باشد تا بتوانند از این مسیر به وحدت حاکم در بین شیعه و سنی ضربه وارد کنند.

٢- بازنشر اینگونه اخبار که کذب بودن آن به خوبی روشن می‌باشد خلاف تقوا واخلاق می‌باشد.

۳- لازم به ذکر است که درس خارج معظم له از ابتدا بیماری کرونا تعطیل بوده و در ده روز اخیر که متأسفانه منطقه سیستان و بلوچستان و تا حدودی کل کشور دچار فراگیری موج جدید بیماری منحوس کرونا گردید ایشان هیچ گونه ملاقات یا سخنرانی و مصاحبه‌ای نداشته‌اند و طبیعتاً دیدگاه‌ها و سخنرانی‌های ایشان درسایت خودشان منعکس می‌شود.

۴- کسانی که با مواضع این مرجع عالیقدر آشنایی دارند مطلع می‌باشند که معظم له از جمله مراجعی هستند که قائل به تقریب بین مذاهب اسلامی با حفظ اصول می‌باشند بر این اساس اینگونه اخبار کذب بر وحدت مسلمین در ایران اسلامی اثری نخواهد گذاشت.

در پایان توفیق همگان را از خداوند متعال خواستاریم.

دفتر حضرت آیت اللّه العظمی

نوری همدانی «دامت برکاته»

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شایعات مرجع تقلید آیت الله نوری همدانی شیوع کرونا دفتر آیت الله نوری همدانی نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان