Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:24:37 GMT

مرگ گاهی ریحان می‌چیند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۰۷۴

مرگ گاهی ریحان می‌چیند

گویا سرشت این شغل با غافلگیری و فداکاری همراه است. آنها که می‌­رفتند تا با مخابره گزارشی از احیای دریاچه ارومیه، احیاگر امید و نشاط و سرزندگی در جامعه باشند، خود داغی شدند بر دل خانواده ها و جامعه رسانه‌­ای کشور. شاید، تقدیر این بود که مهشاد کریمی با ریحانه یاسینی از ایسنا و ایرنا همسفر ابدیت باشند اما هر دو داغ سنگینی بر دلمان نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این مصیبت، فراموش شدنی نیست اما اعتراف باید کرد که همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم، مسئولان، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه، تسلای دل ما و خانواده‌­های «ریحانه سادات» و «مهشاد» در این سانحه جانگداز بود.

ما در برابر این بزرگ منشی، ابراز احساسات صمیمانه و همدردی و همراهی شما عزیزان، سر تعظیم فرود می­آوریم و با شایسته‌ترین و عالی‌ترین واژگان لطف، مهربانی و معرفت همگی را می­ستاییم؛ عزیزانی که در این روزهای سخت و جانکاه و لحظه­‌های تلخ و دشوار با پیام­‌های دلگرم­کننده خویش، تسلی‌بخش بازماندگان و همچنین، همکاران ما بودید و با انتشار مطلب، حضور در مراسم، ارسال پیام و طرق گوناگون، یاد و خاطره ریحانه سادات یاسینی را گرامی داشتید و برای شادی روح خبرنگار فقید ایرنا، آرزوی رحمت و مغفرت کردید.

بدینوسیله از عنایت و حُسن توجه تمامی سروران عزیز، به ویژه ریاست محترم جمهوری، روسای محترم قوای مقننه و قضاییه، ائمه محترم جمعه، معاون اول محترم رییس جمهوری، رییس محترم دفتر رییس جمهوری، سخنگوی محترم دولت، معاونان محترم رییس جمهوری، وزرای محترم، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، استانداران و فرمانداران محترم، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنگوی محترم وزارت امور خارجه، اعضای شورای شهر و شهرداری تهران، دفتر سازمان ملل در تهران، نماینده محترم جنبش حماس در تهران، معاون ارتباطات و اطلاع­رسانی دفتر رئیس جمهوری، تشکل‌های مختلف صنفی، فرهنگی و ورزشی، مدیران مسئول رسانه­ها، اهالی سینما، تلویزیون، و تمامی همکاران عزیز و جامعه فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه کشور که با ابراز همدردی و ارسال پیام تسلیت این عزیز سفرکرده ما را سرشار از لطف و محبت خویش کردند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر می­نمایم و برای همگان از خداوند رحمان، سلامتی، طول عمر و عاقبت به‌خیری در سایه توجهات امام عصر(عج) مسئلت دارم.

با احترام و اندوه

برچسب‌ها محمدرضا نوروزپور مهشاد کریمی ریحانه یاسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا نوروزپور مهشاد کریمی ریحانه یاسینی محمدرضا نوروزپور مهشاد کریمی ریحانه یاسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت