Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خرمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به کاهش شدید بارش‌ها در سطح کشور و همچنین استان، اجرای طرح نوبت بندی آب کشاورزی در گیلان در راستای سازگاری با کم آبی امری ضروری است.

وی با اشاره به انجام پنج مرحله آبگذاری کانال‌های کشاورزی در شبکه سفید رود تا کنون، افزود: ششمین مرحله آبگذاری کانال راست سنگر (اراضی شالیزارهای شرق گیلان) از صبح روز سیزدهم تیر ماه به مدت ۸ روز آغاز و سپس به مدت ۵ روز آب این کانال قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمی ضمن تأکید بر لزوم رعایت فعالیت‌های کشاورزی بر اساس تقویم آبیاری اظهار داشت: کشاورزان زحمتکش گیلانی جهت تسهیل در امر آبرسانی به شالیزارهایشان اقدام به لایروبی انهار بین مزارع کنند.

کد خبر 5249774

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای گیلان منابع آبی ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه بوشهر انتخابات 1400 عکس استانها اراک کنکور سراسری واکسن کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ خبراز تحریریه امروز پیگیر مشکلات شالیکارانی شده است که منتظرند آب سد سفیدرود به داخل کانال‌های کشاورزی رهاسازی شود تا بتوانند شالیزارهایشان را نشا کنند.

مسئولان شرکت آب منطقه‌ای گیلان اعلام کرده اند: آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت و از طریق کانال راست و چپ سنگر به سمت شالیزار‌های استان روانه می‌شود.

بنا بر اعلام این شرکت، از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار‌های گیلان، ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد آبخور سد سفیدرود هستند.

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • برداشت جو قصیل در قم
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد