Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@20:26:58 GMT

برخورد مرگبار خودرو با تیر برق در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۷۸۹

برخورد مرگبار خودرو با تیر برق در مشهد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، آتشپاد دوم مهدی رضایی گفت: عصر امروز شنبه دوازدهم تیرماه ۱۴۰۰ گزارش برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با تیر برق به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله ستاد فرماندهی گروه نجات ایستگاه ۲۳ را به محل حادثه اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس که در مسیر غرب به شرق بلوار نماز در حرکت بوده به دلیل نامعلومی حوالی روستای زکریا و پس از انحراف از مسیر اصلی با تیر برق برخورد که در این حادثه متأسفانه از دو سرنشین این خودرو یک نفر مجروح و نفر دیگر به دلیل شدت حادثه در دم فوت و پیکر وی در لابلای آهن پاره‌های وسیله نقلیه محبوس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله امدادگران با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ضمن برش زدن بدنه این خودرو جسم بی‌جان این فرد را از درون ماشین رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

به گفته رضایی، علت دقیق وقوع این حادثه مرگبار توسط عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم برخورد خودرو با تیر برق آتش نشانی مشهد تصادف با تیر برق طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت مددخانی اظهار کرد: در پی برخورد قطار با گله گوسفندی در آبیک در روز یکشنبه ۵۷ رأس گوسفند تلف شدند.

وی افزود: در این حادثه دو چوپان گله نیز از ناحیه دست و سر آسیب دیده و مجروح شده‌اند.

فرماندار آبیک یادآور شد: علی رغم اینکه برای عبور گله زیرگذر ساخته شده بود اما بی توجهی به آن باعث بروز این حادثه شده است.

کد خبر 6091529

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید