Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا نژاد رییس بهزیستی جیرفت با بیان اینکه سازمان بهریستی به عنوان بیشرو و یرچم دار در عرصه پیشگیری و درمان اعتیاد اولین دستگاهی است که باروش علمی، نوین ودرمان همه جانبه به مبارزه با این مشکل مهم کشوری وجهانی یرداخته ، گفت: فعالیت مراکز اقامتی بهبود وبازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد از جمله برنامه‌های سازمان در درمان وبازتوانی معتادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درتشریح برنامه، اهداف ونحوه ارایه خدمات مراکز اقامتی بهبودی وبازتوانی اعتیاد گفت: مراکز اقامتی بهبود وبازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مراکزی هستند شبانه روزی که با کمک اشخاص حقوقی با مجوز بهزیستی به معتادین داوطلب در ترک اعتیاد ارایه خدمت تخصصی می‌کنند.

او بیان کرد: تمامی خدمات انجام شده در این مراکزبا کمک معتادین بهبود یافته با بیش ازسه سال پاکی، که آموزش‌های لازم را دیده اند و زیر نظر یک یزشک ارایه می‌شود.

رضانژاد افزود: وضعیت نگهداری در این مراکز بین ۳۰ تا ۹۰ روز خواهد بود که شامل یک ماه اقامت کامل داوطلبان ودوماه شرکت در برنامه‌های مراکز است.

او تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این مراکز برای ترک اعتیاد، سم زدایی غیردارویی، خدمات روانشناختی، مشاوره، تشکیل گروه‌های خودیار، مداخلات مددکاری وبیگیری پس از ترخیص است.

رییس بهزیستی جیرفت گفت: از آنجایی که مسئله اشتغال دغدغه اصلی بهبود یافتگان است در خصوص توانمند سازی افراد بهبود یافته طرح‌های آماده سازی شغلی ویرداخت وام در حال اجراست.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد بهبود یافتگان اقامتی بهبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.
عبدالرضا سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلو‌های استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.
همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.
۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • به محض ترک قند و شکر در بدن چه می‌شود؟
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان