Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات شهر ساحلی «میامی» در فلوریدای آمریکا، پس از بررسی شرایط یک ساختمان دیگر به‌دلیل عدم امنیت در سازه این ساختمان دستور تخلیه آن را صادر کردند.

این ساختمان حدود ۵ مایل (۸ کیلومتر) از ساختمانی فاصله دارد که هفته گذشته در شهر میامی فروریخت.

مقامات محلی تاکنون جزئیات دقیقی از دلیل مشکلات فنی در این ساختمان که باعث صدور این دستور شده است را اعلام نکردند؛ اما به‌دلیل طوفانی که در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) آمد این ساختمان متحمل خسارات بسیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شهر میامی نیز در پیامی اعلام کرد: «با احتیاط فراوان از ساکنان می‌خواهیم تا این ساختمان را تخلیه کنند. ما نیز با ارزیابی در این باره ادامه خواهیم داد.»

این اولین ساختمانی در شهر میامی و همچنین در ایالت فلوریداست که دستور تخلیه آن صادر می‌شود. پس از فروریختن ساختمانی در فلوریدا هفته گذشته، مقامات بر آن شدند تا سازه‌های با سن بالا در این ایالت را مورد ارزیابی قرار دهند.

منابع خبری در آخرین آمار خود از این ساختمان اعلام کردند که با کشف جسد ۴ قربانی دیگر از زیر آوار ساختمانی که هفته گذشته در فلوریدا فروریخته است، شمار قربانیان این فاجعه در این ایالت آمریکا به ۲۲ نفر افزایش یافت. مقامات منطقه سرف‌ساید می‌گویند ۱۲۶ نفر از مجموع ۱۵۰ نفر روز نخست حادثه، همچنان مفقود هستند.

بخشی از این مجتمع آپارتمانی واقع در سرف‌ساید نزدیک سواحل میامی در ساعات اولیه بیست و چهارم ماه ژوئن (سوم تیر) فروریخت و این حادثه را به‌بار آورد. درپی این حادثه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا حالت اضطراری در این ایالت اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلوریدای آمریکا حوادث بین الملل فروریختن ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)

گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی را مشاهده می کنید.

دانلود (8.4MB)

دیگر خبرها

  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس