Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای خانواده دونالد ترامپ خشم و نارضایتی خود را از انتشار تصویر جیل بایدن همسر رئیس‌جمهوری آمریکا روی جلد مجله معروف "ووگ" ابراز داشتند.

به نقل از سایت خبرگزاری اسپوتنیک، عکس جیل بایدن قرار است روی جلد مجله شماره ماه اوت آتی قرار بگیرد که توسط عکاس معروف "آنی لیبوویتز" گرفته شده است.

علت خشم خانواده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به این بازمی‌گردد که مجله ووگ در طول دوره چهار ساله ریاست‌جمهوری ترامپ به قرار دادن تصویر ملانیا ترامپ روی جلد مجله به رغم شیک پوشی و نماد مد و زیبایی ملانیا، فکر هم نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ جونیور پسر ارشد ترامپ تمسخر و عصبانیت خود را از تصویر روی جلد مجله در حساب اینستاگرامش اینگونه نشان داد که چهره جیل را با چهره خوانده آلیس کوپر در اشاره به شباهت‌های جیل به او عوض کرد.

همین‌طور لارا ترامپ همسر اریک ترامپ پسر کوچتر ترامپ مجله ووگ محکوم کرد که چرا ملانیا را به رغم اینکه زیباترین بانوی اول بوده نادیده گرفته است.

ترامپ به شبکه فاکس بیزنس گفت: بسیار بد است در زمانی که دونالد ترامپ در راس قدرت بود، عکس بانوی اولی که مدلینگ و به شکل باورنکردنی زیبا بوده یعنی ملانیا ترامپ روی جلد مجله ووگ منتشر نشد. او این بی‌توجهی مجله را به وجود افرادی منزجر از ترامپ نسبت داد که با این کار ملانیا را تحقیر کردند.

معمولا مجله ووگ تصویر تمام بانوان اول آمریکا به استثنای ملانیا ترامپ را روی جلد مجله منتشر کرده است./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: خانواده ترامپ همسر بایدن روی جلد مجله مجله ووگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه خود در کاخ ملی این کشور ضمن انتقاد از آمریکا در زمینه «حقوق بشر» اعلام کرد: پلیس آمریکا علیه دانشجویان که تظاهرات‌هایی در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور را سازماندهی می کنند، «به شدت» اقدام کرده است.

رئیس جمهور مکزیک در این خصوص ادامه داد: ایالات متحده مدعی است که از حقوق بشر در جهان دفاع می‌کند، اما در برابر دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می کنند، «با شدت» رفتار می‌کند.

این مقام مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا تأکید کرد: اگر شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع تر باشید. دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد؟ دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به رژیم اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، اضافه کرد که واشنگتن در زمینه مسائل زیادی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک تاکید کرد که آنها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست تا به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.

این در حالیست که پیشتر اعلام شده بود که نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

کد خبر 6090227

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم