Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:41:48 GMT

رشد ۷۷ درصدی اعتبارات کهگیلویه نسبت به سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۸۹۸۰

رشد ۷۷ درصدی اعتبارات کهگیلویه نسبت به سال گذشته

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۷۷ درصدی اعتبارات شهرستان کهگیلویه معادل ۱۳۷ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته خبر داد.

علی شهابی‌نسب در نشست کمیته برنامه‌ریزی در دهدشت اظهار کرد: ۷۶۲ میلیاردتومان از منابع مختلف  استانی سه درصد نفت و گاز، متوازن، آب و راه روستایی و اعتبارات ویژه ورزش بین شهرستان‌های ۹ گانه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ملاک توزیع اعتبارات را بر اساس شاخص‌ها عنوان و افزود: جمعیت و وسعت یکی از فاکتورهای توزیع اعتبارات است و نه همه آن.

شهابی‌ نسب بیان کرد: استان ما به لحاظ جایگاه اعتباری از بین ۳۱ استان کشور در رده ۱۸ تا ۱۹ است و ۱۳ استان اعتبارات تملک و دارایی آنها از ما کمتر است.

وی نفت‌خیز بودن و توسعه نیافتگی را از دلایل توزیع اعتبارات در استان عنوان کرد.

این مسئول هم‌چنین از اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی به استان خبر داد.

شهابی‌ نسب اعتبارات اختصاص داده برای شهرستان کهگیلویه را ۱۳۷ میلیاردتومان معادل رشد ۷۷ درصدی عنوان و تصریح کرد: در قانون بودجه برای طرح‌های ملی استانی برای کهگیلویه ۲۶۶ میلیارد تومان نیز مصوب شد.

وی این طرح ها را شامل جاده پاتاوه دهدشت، سد صیدون، بافت بلادشاپور، پمپاژ دشت کلاچو، اراضی غرب دهدشت، آبرسانی به چهار شهر و فاضلاب دهدشت عنوان کرد.

شهابی نسب هم چنین از اختصاص ۵۰۰ میلیاردتومان تحت عنوان محرومیت زدایی به همت نمایندگان استان خبر داد و گفت: علاوه بر این، هفته گذشته ۱۳۶ میلیاردتومان برای طرح‌های هادی روستایی ابلاغ شد.

وی رشد اعتبارات در سال جاری را کم‌سابقه عنوان و خواستار استفاده درست از این اعتبارات شد.

به گزارش ایسنا، شهابی نسب بیان کرد: اولویت ما باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بالای ۷۵ درصد باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت توزیع اعتبارات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی، یخچال، مخزن آب و فرش بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت: ۵۰ درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و ۵۰ درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.

روشن در ادامه افزود: باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین هزار و ۲۰۰ دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد شد.

کد خبر 6093885

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد