Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:10:10 GMT

١١ کارت زرد مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۹۰۰۴

١١ کارت زرد مجلس یازدهم

مجلس یازدهم تا به حال در ۱۱ مورد به وزرا کارت زرد نشان داده که وزیر علوم با دریافت ۳ کارت زرد رکورددار بوده است.

وزرای امور خارجه، اقتصاد و کار هر کدام ۲ کارت زرد.

وزرای نفت و صمت هر کدام یک کارت زرد از مجلس یازدهم دریافت کرده‌اند./تسنیم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: كارت زرد مجلس يازدهم کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حق‌وردی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم طی سخنانی با بیان اینکه اجرای رتبه‌بندی به مدت یک دهه جزو مطالبات معلمان بود، گفت: لایحه رتبه‌بندی از سوی دولت‌های گذشته به مجلس ارائه نمی‌شد.

وی اضافه کرد: در دولت دوازدهم لایحه رتبه‌بندی معلمان با پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به مجلس و کمیسیون آموزش ارائه شد، اما کمیسیون آموزش مجلس اعتبار رتبه‌بندی فرهنگیان را به ۶۰ هزار میلیارد تومان افزایش داد و مصوب کرد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در خصوص نواقص قانون رتبه‌بندی معلمان در مجلس دوازدهم اطمینان خاطر داد، این نواقص رفع خواهد شد و گفت: نگرانی و مطالبات فرهنگیان رفع می‌شود.

حق وردی با بیان اینکه کمیسیون آموزش به عنوان یکی از موفق‌ترین کمیسیون‌های مجلس یازدهم انتخاب شد، گفت: اکثریت مشکلات و مسائل فرهنگیان با حضور مسئولان آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس یازدهم برگزار شد و تشکیل سازمان تعلیم و تربیت کودک یکی از کارهای خوب کمیسیون آموزش و مجلس شورای اسلامی بود که به تصویب رسید.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طرح اصلاح شیوه جذب در آموزش و پرورش به‌زودی در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد، گفت: بحث تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6099409

دیگر خبرها

  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند