Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز گفت: قصور و کم کاری هیچ مدیری در راستای تحقق مطالبات مردم قابل قبول نیست، مدیران برای اعمال تخصیص‌های آب و برق به جد وارد میدان شوند زیرا کسب رضایتمندی مردم مهمترین ماموریت و مسئولیت ما به عنوان کارگزاران نظام است، بر این اساس باید تا زمانی که مسئولیت داریم به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشیم و نسبت به انجام امور محوله متعصبانه اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز گفت: مدیریت صحیح منابع موجود، هنر یک مدیر محسوب می شود به ویژه در موضوعات حساسی همچون آب و برق که مطالبه جدی مردم در شرایط کنونی با وجود دمای بالای هوا، است.

او افزود: اکنون با توجه به پیگیری‌های انجام شده، مسئولان ملی عنایت ویژه‌ای به البرز دارند، ولی انتظار می‌رود مدیران مربوطه نیز در تکمیل این پیگیری‌ها و عملیاتی شدن مصوباتی که با تلاش‌های بسیار اخذ شده است، به جد وارد عمل شوند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب قطعی برق تخصیص آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است.

ابوطالب شفقت امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در دیدار با فرماندهان لشگر۸۴ ارتش لرستان، ضمن تأکید بر نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدهای خارجی کشور، بیان کرد: در زمان وقوع بحران‌ها ما همواره شاهد بودیم که مجموعه ارتش اولین گروهی بودند که در صحنه کمک به حوادث‌دیدگان حاضر می‌شوند.

وی اظهار کرد: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از مأموریت‌های مهم ارتش در کنار اصل اساسی مأموریت ارتش یعنی آمادگی نظامی در حراست از کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

استاندار همچنین بعد تربیتی را یکی دیگر از انتظارها و خواسته‌ها از ارتش دانست و گفت: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحه برنامه‌های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

او ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به‌گونه‌ای عمل شود که مانند بچه خودمان به آنها نگاه ویژه شود و علاوه بر مهارت‌های نظامی، مهارت‌آموزی و نگاه تربیتی نیز به‌صورت ویژه اعمال شود. تربیت سربازان باید در راستایی انجام شود که آنها بعد از اتمام دوران سربازی به‌عنوان یک بسیجی وارد جامعه شوند.

استاندار درباره وضعیت اجرای برنامه‌های حوزه مسکن ارتش لرستان، اظهار کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه‌ای را با هدف هماهنگی پروژه‌های حوزه مسکن ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

در این دیدار، فرماندهای لشگر ۸۴ ارتش لرستان گزارشی از اقدامات انجام‌شده و در دست اجرای آن در سال‌های اخیر در لرستان ارائه کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد