Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،پول نقد یا همان پول کاغذی که همیشه احتمال انتقال انواع  آلودگی‌ها را با خود به همراه دارد و  این روز‌ها می‌تواند ناقل خطرناکی برای بیماری کووید ۱۹ و ویروس کرونا باشد.

طبق گزارشات مردمی طی روز گذشته دستگاه کارت خوان  برخی جایگاه‌های سوخت گیری قم قطع و پول نقد از مردم دریافت می‌شد موضوعی که گلایه‌هایی را به همراه  داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلاب،سرپرست روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای قم با اشاره به قطعی دستگاه های کارت خوان برخی جایگاه های سوخت قم به خبرنگار ما با بیان این که این قطعی ها مربوط به درگاه بانک ملت بوده است،گفت: بانک ملت اعلام کرد مشکل قطعی دستگاه کارت خوان  نه تنها در قم بلکه سراسری  بوده است  و درحال حاضر مشکل برطرف شده است.


او ادامه داد:با چندین جایگاه‌ سوخت گیری قم تماس تلفنی برقرار شد که مشکلی برای دریافت غیر نقدی وجه نداشتند، جایگاه مهتاب تنها جایگاهی است که  ارتباط قطع است  که آن هم به دلیل ارتباط ماهواره‌ای است.

گلاب  افزود:در حال حاضر پرداخت بهای سوخت گیری همچنان از طریق کارت‌های بانکی و با استفاده از دستگاه‌های پرداخت بانکی مستقر در جایگاه‌های سوخت بدون مشکل صورت می‌پذیرد.

استان قم دارای تعداد ۶۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و گاز است که از این تعداد ۱۹ باب آن ۲منظوره، ۳۱ باب تک منظوره سوخت مایع و ۱۸ باب نیز تک‌منظوره CNG است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت نقدی جایگاه عرضه سوخت ویروس کرونا کرونا در قم جایگاه های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند