Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:05:25 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۹۳۲۹

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی بر افزایش نظارتهای دامپزشکی برای ذبح بهداشتی دامهای قربانی و پرهیز از کشتار خارج از کشتارگاهها همزمان با عید قربان تاکید کرد. به گزارش اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد حسن شورورزی گفت: ورود خرافاتی نظیر "خونمالی" به سنت حسنه قربانی دام از جمله معضلاتی است که باید با فرهنگ سازی و کمک رسانه های ارتباط جمعی در جهت رفع آن تلاش نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح بهداشتی دامپزشکی در عید قربان، نمودی از همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی است که هر سال در تمامی نقاط استان و کشور اجرا می‌شود. دکتر محمود جوادی نژاد، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد نیز گفت: افزایش بازارهای دام در مناطق مختلف مشهد برای سهولت دسترسی شهروندان، افزایش امکانات سفارش غیرحضوری دام، افزایش گروهها و گشتهای مشترک با حضور نیروهای شهرداری در روز عید قربان و رسیدگی قضایی به کشتارکنندگان دام در خارج از کشتارگاهها در این روز از جمله موارد پیش بینی شده در این زمینه است. رییس موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز ضمن اعلام آمادگی این موسسه برای اجرای این طرح خواستار رفع سریعتر موانع مالی آن شد. سید مجید موسوی افزود: برای اجرای هرچه بهتر این طرح شماره تلفن پنج رقمی ۳۱۳۰۱، اپلیکیشن "مارلیک" قابل نصب از کافه بازار و وب سایت مجتمع صنعتی گوشت مشهد برای سفارش غیرحضوری دام آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

گناباد- فرمانده انتظامی گناباد از کشف ۵۲ کیلو و ۵۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سه متهم در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قربانعلی قربانی افزود: ماموران انتظامی گناباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند. وی ادامه داد: رانندگان این دو خودرو با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند که با شلیک تیر هوایی ماموران متوقف شدند. فرمانده انتظامی گناباد گفت: در بازرسی از این خودروها در مجموع ۵۲ کیلو و ۵۶۰ گرم تریاک کشف شد و سه متهم در این ارتباط  دستگیر شدند. 

مشهد- معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی اعلام برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با تیر برق در بلوار نماز مشهد، امدادگران این سازمان به محل اعزام شدند. آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: در این حادثه که عصر شنبه روی داد، خودرو سواری به دلیل نامعلوم با انحراف از مسیر اصلی با تیر برق برخورد کرد. وی ادامه داد: در این حادثه از ۲ سرنشین این خودرو یک نفر مجروح شد و نفر دیگر به دلیل شدت حادثه در دم جان باخت. وی گفت: جسد متوفی از لابلای آهن پاره های خودرو رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

برچسب‌ها مشهد عید سعید قربان حوادث رانندگی مواد مخدر گناباد سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد عید سعید قربان حوادث رانندگی مشهد عید سعید قربان حوادث رانندگی مواد مخدر گناباد سازمان دامپزشکی کشور عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود