Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در یک هفته اخیر ۲۰ سری جهیزیه  به نوعروسان نیازمند قروه‌ای اهدا شد.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها قروه ارزش ریالی این جهیزیه‌ها را ۱.۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی در خصوص اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند قروه‌ای گفت: در مرحله نخست ۸۰ سری جهیزیه و در مرحله بعدی ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان قروه‌ای اهدا شد که امسال نیز ۱۰ سری جهیزیه را به نوعروسان نیازمند اهدا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تاکنون ۱۱۰ زوج نیازمند قروه‌ای از طریق موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها جهیزیه دریافت کرده‌اند که برآورد مالی آن حدود یک میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: هزینه این جهیزیه‌ها از طریق خیرین و حامیان موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها صورت گرفته است.

میرزایی تصریح کرد: به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج آسان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جشن مختصری به صورت مشترک برای این ۲۰ زوج قروه‌ای برگزار شد.

گفتنی است،موسسه خیریه آبشار عاطفه ها از ۶ سال پیش فعالیت خود را در زمینه حمایت از خانواده های نیازمند با حمایت خیرین در زمینه تامین جهیزیه، هزینه بیماران نیازمند، اهدای بسته‌های غذایی و...در قروه آغاز کرده است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: جهیزیه ازدواج قروه موسسه خیریه آبشار عاطفه ها سری جهیزیه قروه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز ۱۵ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع وخاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز ۱۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر دزج برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096477

دیگر خبرها

  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • عزاداری و دسته‌روی سالروز شهادت امام صادق(ع) در قروه برگزار شد
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد